AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Kvellet et glass Pepsi Max ned på et lysgrått teppe i går. Prøvde med noe Bio Tex flekkfjerner spray, og vaske med vanlig Bio Tex etterpå. Er brunt enda ( se bilde) Var sikkert feil metode( er mannfolk vet du) 🙄 Noen tips hvordan får det bort, hvilke midler uten for mye styr, noen tips? Anonymkode: 0a5f9...b09
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Enten sender du det på rensing eller så kommer folka hjem til deg og renser teppet. Hva slags materiale er det? Anonymkode: f4a73...c1e 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Sånn electrolux flekkfjernerpenn! Da er det bare å blande ut litt såpe og vann, helle på og bruke pennen og la den jobbe. Anonymkode: c5799...d04
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva slags materiale er det? Aner ikke, sånt helt vanlig noe, trodde det gikk an å se på bildene jeg, hehe AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sånn electrolux flekkfjernerpenn! Da er det bare å blande ut litt såpe og vann, helle på og bruke pennen og la den jobbe. Interessant. Men dette er en ganske svær flekk, 50 x 22 cm. Går det å bruke en liten penn da? I går kveld søkte jeg litt mer, og kom til at jeg skulle prøve det trikset her: Potetmel Nå ligger det og skal tørke med potetmel over hele. Skrapet med et plastkort for å få det mest mulig nedi, så får vi ser etter at det er blitt tørt og jeg har støvsugd det. Blir spennende å se Anonymkode: 0a5f9...b09
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #5 Skrevet 21. februar 2021 Arbeid i gang etter tørking, med å fjerne potetmelet med et plastkort og støvsuger: Ferdig fjernet: Litt mer lys her for å vise bedre. Syns resultatet er i overkant av forventet 🙂 Ikke helt i 100 men viser veldig lite nå, så men med en liten ekstra runde til, skal nok det bli bra. Tror jeg vil anbefale metoden 👍 Anonymkode: 0a5f9...b09 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå