AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Hvordan møttes dere og hvem tok iniativ til forholdet? Her møttes vi på en fest, han kom uten kona og jeg var singel. Hang sammen hele kvelden, men ingenting skjedde selv om jeg hadde all mulighet. La hverandre til på snap. Snappet frem og tilbake om hverdagslige ting, frem til jeg sa at jeg visste han var gift, men hvis han ville treffes så var jeg klar. (Jada, vet det er råttent). Det ville han og vi innledet et forhold som varte til jeg traff en singel mann. Anonymkode: fe9f2...f70 2
Jessic_a Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Finn deg en ledig mann! Mye mindre komplisert 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Jessic_a skrev (2 minutter siden): Finn deg en ledig mann! Mye mindre komplisert Hun har jo gjort det. Anonymkode: a415e...a4e 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Jessic_a skrev (3 minutter siden): Finn deg en ledig mann! Mye mindre komplisert Gjorde det, mye greiere 😊 Anonymkode: fe9f2...f70 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Vi møttes på jobb. Begge er i et forhold fra før. Jeg ble betatt og tok initiativ til noe mer. Har holdt på nesten et år. Anonymkode: e089a...a48
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Unnskyld, men fy faen så kvalmt 🤮 Sånne som deg ødelegger forhold, håper du skammer deg. Og alle andre som går for å være elsker til en gift mann. Klart var du ikke alene om dette, men du tok initiativ. Æsj. Anonymkode: 8d542...6f5 16
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 Den "gode", gamle regla: møttes på jobb, litt flørting og avstandsforelskelse, klinte på et julebord og så var det i gang. Jeg er flørtende av meg, men han tok definitivt initiativet. Jeg tenker det får være opp til den utro å ta initiativ om de virkelig vil være utro, jeg har ikke som mål å nedlegge en gift mann som ikke ønsker det. Til dere som synes det er kvalmt: Les trådtittel og dropp de kjedelige, off topic innleggene hvor dere opplyser om at dere ikke liker utroskap. Det var ingen som spurte deg. Anonymkode: a0556...888 13
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 Julebord på jobb uten partnere. Jeg singel og han gift. Anonymkode: 6f084...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 Nr. 1 møtte jeg på bar en kveld en forening jeg var med i var samlet der. Han var med en kompis som var med i foreningen. Vi kom i prat og hadde en lang og veldig koselig samtale. 2 mnd senere dukket han opp på møte i foreningen, og han hadde meldt seg inn. Derfra gikk det ikke lange tid før første ligg, men jeg fikk først vite at han var gift 2 uker etter det. Var likevel en så sterk tiltrekning mellom oss at det fortsatte i 1.5 år. Nr. 2 møtte jeg på 2-dagers seminar/samling med jobben der flere lokalavdelinger var samlet. God kjemi og humoristisk tone i løpet av dagen. Drikking på kvelden, nach på et hotellrom, kom i prat om fetisher, fant ut at vi delte samme fetish og begge var i forhold der behovene ikke ble møtt. Gjensidig initiativ vil jeg si. Anonymkode: 04a2d...706 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan møttes dere og hvem tok iniativ til forholdet? Her møttes vi på en fest, han kom uten kona og jeg var singel. Hang sammen hele kvelden, men ingenting skjedde selv om jeg hadde all mulighet. La hverandre til på snap. Snappet frem og tilbake om hverdagslige ting, frem til jeg sa at jeg visste han var gift, men hvis han ville treffes så var jeg klar. (Jada, vet det er råttent). Det ville han og vi innledet et forhold som varte til jeg traff en singel mann. Anonymkode: fe9f2...f70 Haha, sjansen for at han hadde sagt nei = 0 Anonymkode: a6ac9...666 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan møttes dere og hvem tok iniativ til forholdet? Her møttes vi på en fest, han kom uten kona og jeg var singel. Hang sammen hele kvelden, men ingenting skjedde selv om jeg hadde all mulighet. La hverandre til på snap. Snappet frem og tilbake om hverdagslige ting, frem til jeg sa at jeg visste han var gift, men hvis han ville treffes så var jeg klar. (Jada, vet det er råttent). Det ville han og vi innledet et forhold som varte til jeg traff en singel mann. Anonymkode: fe9f2...f70 Håper kjæresten din er utro mot deg, siden du synes utroskap er greit. 😊 Anonymkode: 924f9...904 11
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #13 Skrevet 16. februar 2021 Gifter meg snart og håper slikt aldri skjer med meg.. Skam dere!! Stakkars uskyldige tredjepart. Anonymkode: 02513...c4a 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #14 Skrevet 16. februar 2021 Første traff jeg fordi han var en kamerat av min samboer. Nummer to traff jeg når jeg var lærling og han fast ansatt. Nummer tre var sjefen min på min første skikkelige arbeidsplass. Så ble jeg voksen, grodde selvrespekt og sluttet å være noens nummer to. Anonymkode: 83df5...f07 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #15 Skrevet 16. februar 2021 Er så rart med dere damer som skylder på oss elskerinner. Sex er en TOVEIS-greie. Dersom jeg ikke hadde pult mannen din, hadde han tatt neste mulighet. Det handler vel kanskje om at man ikke vil se innover i forholdet at det er mangler/problemer, men lettere å legge skylden på «fristerinnen» som «lurte» mannen deres..... dersom man har det bra i parforholdet og det ikke mangler noe, så vil ikke menn være utro. Han jeg har vært elsker med er klassikeren med to barn i tenåra, ikke hatt et kjæresteforhold til kona på flere år, null sex, bare deler adresse og familielivet. Han mangler sex, bekreftelse, føle seg attraktiv og interessant, og at noen faktisk viser ham oppmerksomhet. Og dette er veeeeeldig vanlig. Anonymkode: 6f084...bb3 8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #16 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er så rart med dere damer som skylder på oss elskerinner. Sex er en TOVEIS-greie. Dersom jeg ikke hadde pult mannen din, hadde han tatt neste mulighet. Det handler vel kanskje om at man ikke vil se innover i forholdet at det er mangler/problemer, men lettere å legge skylden på «fristerinnen» som «lurte» mannen deres..... dersom man har det bra i parforholdet og det ikke mangler noe, så vil ikke menn være utro. Han jeg har vært elsker med er klassikeren med to barn i tenåra, ikke hatt et kjæresteforhold til kona på flere år, null sex, bare deler adresse og familielivet. Han mangler sex, bekreftelse, føle seg attraktiv og interessant, og at noen faktisk viser ham oppmerksomhet. Og dette er veeeeeldig vanlig. Anonymkode: 6f084...bb3 Altså, jeg har selv vært den andre, men dette er TULL, med mindre du har spurt kona. Dessuten er det hans ansvar å gå hvis han ikke er fornøyd med forholdet Anonymkode: 224d7...e42 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #17 Skrevet 16. februar 2021 Nr 1 gift mann, julebord, han tok initiativ. Forholdet varte over 1 år, og deretter litt av og på nr 2 mann med kjæreste, møttes på tinder, han tok initiativ. Holdt kontakten i 4 år, men hadde sex mellom 5-10 ganger totalt nr 3 gift dame, julebord, hun tok initiativ. ONS nr 4 gift mann, julebord, han tok initiativ. ONS Fått kjørt meg på julebord 😂😂 siste gang var 4 år siden. Anonymkode: 6f084...bb3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #18 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nr 1 gift mann, julebord, han tok initiativ. Forholdet varte over 1 år, og deretter litt av og på nr 2 mann med kjæreste, møttes på tinder, han tok initiativ. Holdt kontakten i 4 år, men hadde sex mellom 5-10 ganger totalt nr 3 gift dame, julebord, hun tok initiativ. ONS nr 4 gift mann, julebord, han tok initiativ. ONS Fått kjørt meg på julebord 😂😂 siste gang var 4 år siden. Anonymkode: 6f084...bb3 Julebord er digg det😉 Anonymkode: a6ac9...666
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #19 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Er så rart med dere damer som skylder på oss elskerinner. Sex er en TOVEIS-greie. Dersom jeg ikke hadde pult mannen din, hadde han tatt neste mulighet. Det handler vel kanskje om at man ikke vil se innover i forholdet at det er mangler/problemer, men lettere å legge skylden på «fristerinnen» som «lurte» mannen deres..... dersom man har det bra i parforholdet og det ikke mangler noe, så vil ikke menn være utro. Han jeg har vært elsker med er klassikeren med to barn i tenåra, ikke hatt et kjæresteforhold til kona på flere år, null sex, bare deler adresse og familielivet. Han mangler sex, bekreftelse, føle seg attraktiv og interessant, og at noen faktisk viser ham oppmerksomhet. Og dette er veeeeeldig vanlig. Anonymkode: 6f084...bb3 Du har jo misforstått helt... Det er uinteressant om en mann ville vært utro med en annen. Du må selv bære den skylden du har, den å være et dårlig menneske. Du kan ikke legge den fra deg. Du har et selvstendig ansvar for å oppføre deg redelig og ærlig. Anonymkode: 1f68f...0f1 18
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #20 Skrevet 16. februar 2021 Håper dere som har vært utro, blir utsatt for utroskap selv!🤮 Anonymkode: de1ad...58b 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå