AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Matchet med en fyt på en dating side for noen uker siden og vi har snakket jevnlig hver dag men har fortsatt ikke møttes enda da vi bor litt fra hverandre. Vi har snakket i flere timer i tlf sammen og han sier han liker meg veldig godt. Samtidig legger han ikke skjul på at han snapper litt med en annen han har matchet med før vi ble kjent. Hun er 19 og han 30...?? Sier at de bare snakker random fordi de er innenfor det samme yrke. men at han aldri kunne tenkt seg å møte hun fordi hun er for ung. Men han sier jeg har hans fulle oppmerksomhet og er på topp i forhold til de andre han har snakker med. Likevel finner jeg meg selv i å bli sjalu. Jeg liker han ekstremt godt og jeg tror han har fått et inntrykk av det. Han sier han også liker meg utrolig mye. Jeg er redd for å si hvor mye jeg virkelig liker han. Da han kanskje kan bli skremt unna så tidlig. Men jeg er ekstremt betatt. Åpner snap hele tiden for å se om han har åpnet snappen min eller om han har sendt noe. Tenker på han hele tiden med en klump i magen. Jeg er 26 og det føles ut som jeg er gått tilbake i tenårene med denne betattheten. Anonymkode: 267d2...a0c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Matchet med en fyt på en dating side for noen uker siden og vi har snakket jevnlig hver dag men har fortsatt ikke møttes enda da vi bor litt fra hverandre. Vi har snakket i flere timer i tlf sammen og han sier han liker meg veldig godt. Samtidig legger han ikke skjul på at han snapper litt med en annen han har matchet med før vi ble kjent. Hun er 19 og han 30...?? Sier at de bare snakker random fordi de er innenfor det samme yrke. men at han aldri kunne tenkt seg å møte hun fordi hun er for ung. Men han sier jeg har hans fulle oppmerksomhet og er på topp i forhold til de andre han har snakker med. Likevel finner jeg meg selv i å bli sjalu. Jeg liker han ekstremt godt og jeg tror han har fått et inntrykk av det. Han sier han også liker meg utrolig mye. Jeg er redd for å si hvor mye jeg virkelig liker han. Da han kanskje kan bli skremt unna så tidlig. Men jeg er ekstremt betatt. Åpner snap hele tiden for å se om han har åpnet snappen min eller om han har sendt noe. Tenker på han hele tiden med en klump i magen. Jeg er 26 og det føles ut som jeg er gått tilbake i tenårene med denne betattheten. Anonymkode: 267d2...a0c Siden dere snakker sammen hver dag og på tlf i flere timer så burde han ikke bli skremt bort av at du forteller at du er blitt betatt. men hvis han ikke var interessert i hun andre hvorfor har han da lagt henne til på snap? Og hvis hun var for ung for han hvorfor matchet han med henne da? Anonymkode: c843d...4a4 5
exictence Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Jeg tror ikke jeg ville sagt det, siden du mener at han egentlig vet det. Jeg tror jeg heller ville prøvd å være litt mer "av". Ikke svare han med en gang, og ikke sjekket snap hele tiden. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Ikke si det. Syns det høres ut som en fyr som koser seg med oppmerksomhet fra flere. Og at det eventuelt holder med det. Ellers hadde han vel forslått å møtes etter flere uker. Og hvorfor i all verden forteller han deg om hun jenta han snapper med da? Syns det høres manipulerende og useriøst ut. Trekk deg heller tilbake. Så ser du om han får ut fingeren om han virkelig er interessert. Noe jeg tviler på men. Anonymkode: 75f90...f27 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Synes det er et rødt flagg at han som 30-åring snakker med ei på 19. Fryktelig rart om de snapper fordi de jobber med det samme. Anonymkode: 9838a...7d2 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Har du møtt han? Slikt bruker å gi seg når man møtes 😬 Anonymkode: 0277d...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er et rødt flagg at han som 30-åring snakker med ei på 19. Fryktelig rart om de snapper fordi de jobber med det samme. Anonymkode: 9838a...7d2 Sant. Også å fortelle om henne, og at TS er «på topp» av de han snakker med. Som om hun ønsker å være en av haremet hans liksom 🙄 Anonymkode: 75f90...f27 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du møtt han? Slikt bruker å gi seg når man møtes 😬 Anonymkode: 0277d...ca5 Nei vi har ikke møttes enda, men vi snakker om å få det til nå snart Ts Anonymkode: 267d2...a0c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes det er et rødt flagg at han som 30-åring snakker med ei på 19. Fryktelig rart om de snapper fordi de jobber med det samme. Anonymkode: 9838a...7d2 Ja jeg syntes det var et rødt flagg jeg også. Det var visstnok jeg som spurte om han snakket med flere og han ville ikke lyve og si nei. Han sa at er det en ting han ikke gjør så er det å lyve😬 vurderte faktisk å trekke meg unna når jeg hører han går etter noen så unge, men så sa han at han aldri kunne vært sammen med noen så unge eller møtt de da jeg spurte. Han sa de har snappet i noen måneder da hun var kul og de jobbet med det samme greiene😥 jeg vet ikke Anonymkode: 267d2...a0c
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #10 Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 14.33): Ja jeg syntes det var et rødt flagg jeg også. Det var visstnok jeg som spurte om han snakket med flere og han ville ikke lyve og si nei. Han sa at er det en ting han ikke gjør så er det å lyve😬 vurderte faktisk å trekke meg unna når jeg hører han går etter noen så unge, men så sa han at han aldri kunne vært sammen med noen så unge eller møtt de da jeg spurte. Han sa de har snappet i noen måneder da hun var kul og de jobbet med det samme greiene😥 jeg vet ikke Anonymkode: 267d2...a0c De fleste andre ville svart nei på spørsmålet om de snappet med noen andre. Han her er ærlig. Vet du hvor sjeldent det er å finne folk du kan stole på? Anonymkode: 20545...7cc
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste andre ville svart nei på spørsmålet om de snappet med noen andre. Han her er ærlig. Vet du hvor sjeldent det er å finne folk du kan stole på? Anonymkode: 20545...7cc Eller så er han som mange andre; 70-90% ærlig. Fremstår ærlig, men legger til at han ikke ville møtt 19-åringen (bullshit, hvorfor snapper han med en 19-åring i det hele tatt når han er 30). Dvs, han later som han er ærlig. De som sier de ikke lyver er røde flagg for meg. For de fleste andre så er det å ikke lyve en såpass stor selvfølge at vi ikke kommer på å nevne det. Samme gjelder for - jeg ville aldri sviktet deg - jeg vil aldri være utro mot deg - jeg er omsorgsfull - jeg er empatisk De som presenterer seg sånn i en datingsituasjon er aldri noen av delene. Spørs om han hadde vært like ærlig hvis hun spurte om han lå med mange andre. Anonymkode: 7f7de...3c5
bestelvenn Skrevet 23. februar 2021 #12 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 14.19): Matchet med en fyt på en dating side for noen uker siden og vi har snakket jevnlig hver dag men har fortsatt ikke møttes enda da vi bor litt fra hverandre. Vi har snakket i flere timer i tlf sammen og han sier han liker meg veldig godt. Samtidig legger han ikke skjul på at han snapper litt med en annen han har matchet med før vi ble kjent. Hun er 19 og han 30...?? Sier at de bare snakker random fordi de er innenfor det samme yrke. men at han aldri kunne tenkt seg å møte hun fordi hun er for ung. Men han sier jeg har hans fulle oppmerksomhet og er på topp i forhold til de andre han har snakker med. Likevel finner jeg meg selv i å bli sjalu. Jeg liker han ekstremt godt og jeg tror han har fått et inntrykk av det. Han sier han også liker meg utrolig mye. Jeg er redd for å si hvor mye jeg virkelig liker han. Da han kanskje kan bli skremt unna så tidlig. Men jeg er ekstremt betatt. Åpner snap hele tiden for å se om han har åpnet snappen min eller om han har sendt noe. Tenker på han hele tiden med en klump i magen. Jeg er 26 og det føles ut som jeg er gått tilbake i tenårene med denne betattheten. Anonymkode: 267d2...a0c Hvorfor har dere i møttes? Det virker litt rart, men forstår at du blir betatt - men hallo liksom?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå