Gjest Sissisiss Skrevet 19. august 2005 #1 Del Skrevet 19. august 2005 Når jeg vokste opp på 70/80-tallet gikk det en serie på barne-tv om en gutt som kunne gjøre seg om til en hund. Noen ganger tror jeg det skjedde ufrivillig også. Men jeg husker ikke hva serien het. Noen som kan hjelpe meg før jeg blir gal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. august 2005 #2 Del Skrevet 19. august 2005 Ja, han som begynte å klø på nesen når han skulle til å bli hund?? jaaa! tenke-tenke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 19. august 2005 #3 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg vet også hvilken serie du mener, den har faktisk gått noen helge-morgener det siste året på nrk. Men jeg kan ikke for alt i verden huske hva serien heter. Mener den heter det samme som gutten? Prøver å lete på nett..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 19. august 2005 #4 Del Skrevet 19. august 2005 http://us.imdb.com/title/tt0143078/ ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 19. august 2005 #5 Del Skrevet 19. august 2005 Aha, der var den! Men hva het den på norsk mon tro..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #6 Del Skrevet 19. august 2005 Å! det har jeg også tenkt på før! husker den serien godt Husker jeg syns den var litt skummel da..hehe den har sikkert gått mange ganger, men tror jeg må ha vært ganske liten da jeg så den.. 5-6 år kanskje..( er født i 84) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 19. august 2005 #7 Del Skrevet 19. august 2005 Var meg som skrev innlegget over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. august 2005 #8 Del Skrevet 19. august 2005 Ååå, den husker jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2005 #9 Del Skrevet 19. august 2005 Eric ja! :-D Den var morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå