Søta Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Noen der ute som vet hvor jeg kan få kjøpt flotte kort evt. papir som ikke koster det hvite ut av øyet??? Fant et papir i danmark som var nydelig . skinte liksom litt (perlemor tor jeg det var). Men arkene var altfor tynne til slikt bruk! Har lyst til å få gjort unna dette - så jeg håper virkleig på raske svar!
Jullan Skrevet 19. august 2005 #3 Skrevet 19. august 2005 Norway Design I Oslo. Ellers har Tanum endel bra og Panduro,men sistnevnte er for dyrt,synes jeg.
Søta Skrevet 19. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2005 Noen internettsider??? Bror i Kristiansand jeg - og noen tur til Oslo blir det neppe på ei stund...
Jannibrud Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Syns kortene jeg kjøpte av Fotoknudsen var fine jeg da, sorte med gull og sølv dekor - hjerter. Men du er kanskje ute etter noe mer spesielt. De var rimelige alle fall. 7,90 pr. stk.
Gjest gjest Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 hei du kan no prøve nett sidene til panduro(panduro.no),ellers så har jo sgs(sgs.as) en del fint. håper du finner noe,det kan nå hende at du finner noe hos en vel asortert bokhandler også. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå