AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Liksom vondt i selve tissen, føles ømt og ubehagelig! Andre som har det?? Hva er det liksom?? Anonymkode: 3b037...9c5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Tyngdefølelse, nedpress? At det er hovent og oppsvulmet? Er vel bare mye belastning på området nå mot slutten. Anonymkode: 100f9...1c0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Liksom vondt i selve tissen, føles ømt og ubehagelig! Andre som har det?? Hva er det liksom?? Anonymkode: 3b037...9c5 Mulig åreknuter/ ekstra mye blod som samler seg. har det selv, men jeg er kun i uke 21. vondt/ubehagelig og umulig p ha sex, jippi. ligg med beina opp mest mulig for å avlaste Anonymkode: 8ced2...0df
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mulig åreknuter/ ekstra mye blod som samler seg. har det selv, men jeg er kun i uke 21. vondt/ubehagelig og umulig p ha sex, jippi. ligg med beina opp mest mulig for å avlaste Anonymkode: 8ced2...0df Huff høres vondt ut!! Hvordan merker du at det er åreknuter? Har endel vondt i beina også, så kanskje det er det? Anonymkode: 3b037...9c5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Er det konstant ts? Også i uke 38 og har mye knivstikk i tissen, men det kommer og går.. Har også følelse av at alt er hovent, og det sa jm var helt normalt. Anonymkode: 80ff8...66b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det konstant ts? Også i uke 38 og har mye knivstikk i tissen, men det kommer og går.. Har også følelse av at alt er hovent, og det sa jm var helt normalt. Anonymkode: 80ff8...66b Ikke konstant, men i noen minutter av gangen kanskje, og sekunder hvor det er vondere. Er liksom inni vaginaen.. idag har jeg ligget rolig hele dagen, og kjenner det da sporadisk likevel🤔 Anonymkode: 3b037...9c5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke konstant, men i noen minutter av gangen kanskje, og sekunder hvor det er vondere. Er liksom inni vaginaen.. idag har jeg ligget rolig hele dagen, og kjenner det da sporadisk likevel🤔 Anonymkode: 3b037...9c5 Men føles egentlig ikke som disse «knivstikkene». Har hatt noen av dem også, men dette føles annerledes.. ts Anonymkode: 3b037...9c5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff høres vondt ut!! Hvordan merker du at det er åreknuter? Har endel vondt i beina også, så kanskje det er det? Anonymkode: 3b037...9c5 Det kan være ja! Er forskjellige symptomer alt fra synlige åreknuter til ømhet, kløe, svie osv. men det kan også bare være blodansamling. jeg har en øm følelse , å føler det «tyter» og trykker. Anonymkode: 8ced2...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå