Gå til innhold

Synes dere jeg var frekk med en mann på Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skrev han ville ha sex uten prat/sosialt. Sa til han st jeg er ingen f.... eller hore. 

Innafor å si? 

Anonymkode: 7ee87...bb3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innafor...det var jo han forsåvidt også, han sa hvordan han ville ha det, og du var ikke enig.

Verre de som later som de er interessert i kjæreste, men som kun er ute etter sex. Nå kunne du velge ham bort.

Anonymkode: e6bf0...633

• Liker 6
Skrevet

Veldig innafor. 

Kunne og tatt hardere i og det ville stadig vært velfortjent.

Anonymkode: e747f...100

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Han skrev han ville ha sex uten prat/sosialt. Sa til han st jeg er ingen f.... eller hore. 

Innafor å si? 

Han var jo ærlig på hva han ville. Jeg ville bare svart at jeg ikke er interessert og droppet karen.

Verre er det med folk som hevder at de er ute etter noe seriøst mens de egentlig er ute etter helgens ligg.

Anonymkode: 08461...da5

• Liker 12
Skrevet

Bra at han er åpen om sine intensjoner. Men det går an å svare på en hyggelig måte (nei takk). Mange bruker Tinder kun for sex. Kanskje tilbakemeldinger som dette bidrar til at flere lyver om intensjoner? Og en hore er per definisjon noen som tar betalt for sex, så med mindre det var det han foreslo så syns jeg du tok litt hardt i. 

• Liker 7
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (12 minutter siden):

Bra at han er åpen om sine intensjoner. Men det går an å svare på en hyggelig måte (nei takk). Mange bruker Tinder kun for sex. Kanskje tilbakemeldinger som dette bidrar til at flere lyver om intensjoner? Og en hore er per definisjon noen som tar betalt for sex, så med mindre det var det han foreslo så syns jeg du tok litt hardt i. 

Har tenkt på dette etterpå. Burde gjerne ikke svart dette. 

Ble bare så provosert. 

Har ikke slette han eller han meg. Burde jeg beklage? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ble bare så provosert. 

Nei, det er ingenting å beklage. Legg det bak deg, og bla videre. Han er en voksen mann og tåler dette. Når han kommer med sånt snakk (ikke prate engang, bare ha sex) så er han nok forberedt på brå avvisninger og ikke bli møtt med store smil og åpne armer overalt...

• Liker 7
Skrevet

Synes det er helt innafor.. det er ikke alle som føler seg bra av å bli sett på som et sex objekt, at du svarte så hardt var vel bare tilpass for han. 

Anonymkode: 0969c...f17

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ble bare så provosert. 

Neida, det tenker jeg ikke er nødvendig. Men greit å være obs på

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært borti de typene på tinder som kun er ute etter sex tiltross for at den andre parten sier de ønsker noe seriøst. De sier ofte at de er ute etter de samme tingene. Bedre å være ærlig om sine intensjoner. 

Anonymkode: a96e7...725

• Liker 3
Skrevet

Hadde han vært frekk tilbake så hadde han svart at han på ingen måte trodde at du var billig, bare villig.

Anonymkode: d8a4c...88f

Skrevet

Han svarte aldri på dette. 

Skrevet

For en tulling, helt greit svar. 

Anonymkode: 59b69...9b0

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville svart på en høflig måte. 

Men nå har du svart så bare glem det og gå videre :)

Anonymkode: 760e2...d95

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Innafor å si? 

Jeg hadde svart, "jeg leter desverre etter noe annet enn deg så du får ha lykke til videre". 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes det er helt innafor.. det er ikke alle som føler seg bra av å bli sett på som et sex objekt, at du svarte så hardt var vel bare tilpass for han. 

Anonymkode: 0969c...f17

Ærlig talt.. han så da ikke ts kun som et sexobjekt, han var ærlig om sine intensjoner! 

Så bra tenker jeg! Hurra for ærlighet, da er det lettere i vite hvem man skal styre unna! 

Hadde holdt lengre med et "Dette er ikke det jeg søker, så keg ønsker deg lykke til videre :-)" 

Anonymkode: 7d84d...ab8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ærlig talt.. han så da ikke ts kun som et sexobjekt, han var ærlig om sine intensjoner! 

Så bra tenker jeg! Hurra for ærlighet, da er det lettere i vite hvem man skal styre unna! 

Hadde holdt lengre med et "Dette er ikke det jeg søker, så keg ønsker deg lykke til videre :-)" 

Anonymkode: 7d84d...ab8

Jeg følte at han gjorde det. Ikke prat, ikke sosialt bare sex og gå. Så ble provosert derfor svarte jeg sånn. Er av og til litt sånn at jeg reagerer før jeg tenker. Burde gjerne ikke svart sånn selvom. Gjør ikke det igjen. 

Ja, ser Tinder blir brukt til bare sex og folk er i forhold osv. 

Ikke sikkert dette er plassen å finne en ordentlig og ok mann til forhold. Det jeg ønsker.  Og sex evt, men da på et annet plan enn han nevnte. Møtes, være sammen og sex selvom ikke forhold. 

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg følte at han gjorde det. Ikke prat, ikke sosialt bare sex og gå. Så ble provosert derfor svarte jeg sånn. Er av og til litt sånn at jeg reagerer før jeg tenker. Burde gjerne ikke svart sånn selvom. Gjør ikke det igjen. 

Ja, ser Tinder blir brukt til bare sex og folk er i forhold osv. 

Ikke sikkert dette er plassen å finne en ordentlig og ok mann til forhold. Det jeg ønsker.  Og sex evt, men da på et annet plan enn han nevnte. Møtes, være sammen og sex selvom ikke forhold. 

Jeg har møtt mange menn på Tinder som har vært interessert i mer enn bare sex. Enten ff, dating eller forhold. Så de er der. Man må bare lete litt. 

• Liker 1
Skrevet
NysgjerrigPiken skrev (4 minutter siden):

Jeg har møtt mange menn på Tinder som har vært interessert i mer enn bare sex. Enten ff, dating eller forhold. Så de er der. Man må bare lete litt. 

Da er det gjerne verdt å prøve litt til. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...