Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra utsiden virker det alltid som det er noen som jobber hele tiden, mens andre bare «står» et sted, det virker som det prates endel eller at ting går veldig sakte osv. Er det mye «dødtid» på en byggeplass? Jeg antar jo at noen har mye å gjøre hele tiden fordi det de kan (sitte i kranen eller hamre i vei på noe) er det ingen andre som venter på å få komme til, mens andre bærer rundt på noen stålbjelker og blir «stående» på et sted mens de venter? på andre eller står og preiker 2-4 stk lenge på et sted.

Anonymkode: fc87a...21e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis ingen her på KG som jobber på en byggeplass.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis ingen her på KG som jobber på en byggeplass.

I alle fall ingen som har sett innlegget ditt, nei. Eller kanskje sett det, men velger å ikke svare. 

Jeg har jobbet med sikkerhet, på en byggeplass. Jeg skulle ikke bygge noenting. Skulle først og fremst sørge for at ingen uvedkommende tok seg inn (noe som aldri skjedde), og at forholdsregler på plassen ble fulgt. Så ja, mesteparten av tiden sto jeg bare å glante ut i lufta. 

Håndverkerne var stort sett i farta, men noe pauser ble det jo. Rett og slett fordi noen av oppgavene må utføres før den andre kan sette i gang igjen, og man sender gjerne ikke folk hjem fra arbeid, for å så be de returnere en halvtime senere. 

Anonymkode: 9473a...b76

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

I alle fall ingen som har sett innlegget ditt, nei. Eller kanskje sett det, men velger å ikke svare. 

Jeg har jobbet med sikkerhet, på en byggeplass. Jeg skulle ikke bygge noenting. Skulle først og fremst sørge for at ingen uvedkommende tok seg inn (noe som aldri skjedde), og at forholdsregler på plassen ble fulgt. Så ja, mesteparten av tiden sto jeg bare å glante ut i lufta. 

Håndverkerne var stort sett i farta, men noe pauser ble det jo. Rett og slett fordi noen av oppgavene må utføres før den andre kan sette i gang igjen, og man sender gjerne ikke folk hjem fra arbeid, for å så be de returnere en halvtime senere. 

Anonymkode: 9473a...b76

Ok, virker som det kan være greit å jobbe slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...