AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg har brukt et produkt som inneholder hyaluronsyre (etter anbefaling av venninne), og jeg synes huden er myk og fin med mindre synlige linjer etter relativt kort tid. Men, jeg har fått en del kviser for første gang på flere år. Betyr dette at produktet ikke er riktig for huden min? Anonymkode: 5be6a...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Del Skrevet 16. februar 2021 Det kan hende, men i hvilket område har du fått kviser? Jeg har i hvert fall merket at etter munnbind-påbudet kom så får jeg mange, store og vonde kviser i området munnbindet dekker. Har blant annet fått kviser mellom nesen og munnen og der har jeg ALDRI fått det før. Anonymkode: 7c928...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Del Skrevet 16. februar 2021 Huden din reagerer sikkert på andre ingredienser i produktet. Tror ikke at det er hyaluronsyre som er årsaken til kvisene. Anonymkode: 5b849...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. februar 2021 #4 Del Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Huden din reagerer sikkert på andre ingredienser i produktet. Tror ikke at det er hyaluronsyre som er årsaken til kvisene. Anonymkode: 5b849...27d Dette. Hvilket produkt er det du bruker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 16. februar 2021 #5 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg reagerer på både The Ordinary sin og den til Kicks, men tåler fint er par andre. Prøv et annet merke Selv foretrekker jeg Cosrx og Hada Labo. Kunne også vurdert Paulas Choice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2021 #6 Del Skrevet 16. februar 2021 Har serumet fra The Ordinary. Bruker det noen ganger på fuktet på om morgen. Merker ingen som helst forskjell og det gjør ingenting for huden. Men burde sikkert brukt det hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 16. februar 2021 #7 Del Skrevet 16. februar 2021 Peonjenta skrev (2 timer siden): Har serumet fra The Ordinary. Bruker det noen ganger på fuktet på om morgen. Merker ingen som helst forskjell og det gjør ingenting for huden. Men burde sikkert brukt det hver dag. Hyaluronsyre gjør ikke annet enn å trekke fuktighet til huden. Det er viktig å bruke en fuktighetskrem etter serumet for å "lukke inne" den ekstra fuktigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. februar 2021 #8 Del Skrevet 16. februar 2021 Roci skrev (3 minutter siden): Hyaluronsyre gjør ikke annet enn å trekke fuktighet til huden. Det er viktig å bruke en fuktighetskrem etter serumet for å "lukke inne" den ekstra fuktigheten. Ja har brukt CeraVe krem over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. februar 2021 #9 Del Skrevet 17. februar 2021 Peonjenta skrev (10 timer siden): Ja har brukt CeraVe krem over. Den er fin Det kan jo rett og slett være at HA ikke passer for deg, sånn er det jo gjerne når det gjelder hudpleie - alt passer ikke for alle. For meg er det f.eks. slik at HA er helt gull om sommeren, men om vinteren gjør den lite for min kombinasjonshud som blir fuktfattig vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Del Skrevet 17. februar 2021 Peonjenta skrev (23 timer siden): Har serumet fra The Ordinary. Bruker det noen ganger på fuktet på om morgen. Merker ingen som helst forskjell og det gjør ingenting for huden. Men burde sikkert brukt det hver dag. Jeg har samme erfaring, merket ingen ting på huden. Bortsett fra at huden noen ganget blir litt mer rød og nuppete😅 Anonymkode: 32879...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #11 Del Skrevet 21. februar 2021 Det er jo da også viktig å bruke hyaluronsyre på fuktig hud (rett etter rens, ikke vent, evt spritz med en fuktspray). Og så krem på mens huden fortsatt er fuktig. Hvis ikke kan det gjøre huden verre. Kan også bli tørrere (og dermed nuppete pga hudbarrieren sliter) hvis du bort i en fryktelig tørr bolig. Jeg måtte slutte med hyaluronsyre pga det. Velger nå fuktig min på andre måter, men for de aller fleste skal hyaluronsyre være en kjempeboost for huden da de fleste av oss er dehydrerte. Anonymkode: 7c7d1...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå