supernaturalfan Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Har bestemt meg for å ta i bruk beesafe gravid belte denne gangen. Fra når er dette 'nødvendig' / bra å bruke?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Det er aldri nødvendig å bruke. Det har ingenting å si for sikkerheten, kun komfort. I en eventuell kollisjon vil gravidbeltet gli opp i den posisjonen det vanlige beltet har. For komforten sin del kan du bruke det når du føler at det vanlige beltet blir i veien. Anonymkode: a99de...ee1 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Det er helt unødvendig. Anonymkode: b36ac...e37 1
supernaturalfan Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er aldri nødvendig å bruke. Det har ingenting å si for sikkerheten, kun komfort. I en eventuell kollisjon vil gravidbeltet gli opp i den posisjonen det vanlige beltet har. For komforten sin del kan du bruke det når du føler at det vanlige beltet blir i veien. Anonymkode: a99de...ee1 Jeg 'vet' at det ikke er nødvendig. Brukte det ikke sist. Komforten har ikke noe å si for meg. Er ikke mer komfort for meg å ha gravidbelte.. Men jeg velger å tro på disse tegningene at dersom jeg er ute for en kollisjon, er gravidbelte bedre å ha på enn ikke, da beltet ellers vil stramme seg rett over baby... Du svarer foresten ikke på spørsmålet mitt, så svarer ditt var helt unødvendig av deg å bruke tid på
supernaturalfan Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er helt unødvendig. Anonymkode: b36ac...e37 Ja takk. Du om det. Jeg velger å bruke det. Jeg vet det ikke er nødvendig. Men du så kanskje ikke at jeg skrev 'nødvendig', som i at jeg legger vekt på at jeg vet det ikke er nødvendig, men jeg ønsker å bruke. Igjen, du svarer heller ikke på spm mitt.. Så takk for helt unødvendig kommentar 😉
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 supernaturalfan skrev (4 timer siden): Jeg 'vet' at det ikke er nødvendig. Brukte det ikke sist. Komforten har ikke noe å si for meg. Er ikke mer komfort for meg å ha gravidbelte.. Men jeg velger å tro på disse tegningene at dersom jeg er ute for en kollisjon, er gravidbelte bedre å ha på enn ikke, da beltet ellers vil stramme seg rett over baby... Du svarer foresten ikke på spørsmålet mitt, så svarer ditt var helt unødvendig av deg å bruke tid på Jeg svarte på spørsmålet ditt. Du spurte: "Fra når er dette "nødvendig/bra å bruke?" Jeg svarte: "For komforten sin del kan du bruke det når du føler det vanlige beltet blir i veien." Ved en kollisjon, vil ikke gravidbeltet ha noen funksjon da det likevel vil gli opp i samme posisjon som det vanlige beltet da gravidbeltet er for svakt til å holde samme posisjon. Så hvis komforten ikke har noen betydning for deg, ville jeg spart de pengene. Værsågod for svar! Anonymkode: a99de...ee1 8
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 supernaturalfan skrev (6 timer siden): Jeg 'vet' at det ikke er nødvendig. Brukte det ikke sist. Komforten har ikke noe å si for meg. Er ikke mer komfort for meg å ha gravidbelte.. Men jeg velger å tro på disse tegningene at dersom jeg er ute for en kollisjon, er gravidbelte bedre å ha på enn ikke, da beltet ellers vil stramme seg rett over baby... Du svarer foresten ikke på spørsmålet mitt, så svarer ditt var helt unødvendig av deg å bruke tid på Hvilke tegninger? Fra de som selger og ønsker å tjene penger? Les på trygg trafikk eller en annen seriøs side, så vil du se at dette bare er tull. Det gir overhodet ingen sikkerhet for baby. Anonymkode: b36ac...e37 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 Det er nødvendig/kan være greit fra man ikke får plassert selene slik de skal. For min del varierte det mellom biler om det var behov. Anonymkode: 8fd5c...f19 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 Når har beltet termin? Anonymkode: 62bd9...9f9 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 Stoler du mer på et kommersielt selskap som ønsker å selge deg et kommersielt produkt enn du gjør på Trygg trafikk? For da kommer du kanskje til å få litt vanskeligheter når du senere skal velge bilstoler. Jeg vil råde deg til å høre på fagekspertene. Anonymkode: fc750...b44 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilke tegninger? Fra de som selger og ønsker å tjene penger? Les på trygg trafikk eller en annen seriøs side, så vil du se at dette bare er tull. Det gir overhodet ingen sikkerhet for baby. Anonymkode: b36ac...e37 👏🏻 Anonymkode: ee637...acd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 Gravid belte? Det er jo en verdenssensasjon! Når er minibeltene ventet? Anonymkode: 1e6d8...68c 1
supernaturalfan Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvilke tegninger? Fra de som selger og ønsker å tjene penger? Les på trygg trafikk eller en annen seriøs side, så vil du se at dette bare er tull. Det gir overhodet ingen sikkerhet for baby. Anonymkode: b36ac...e37 Har lest på trygg trafikk. De sier det ikke er noe negativt å bruke det. Så da velger jeg å bruke 👍🏻 Har også lest rapport fra kollisjonstester med/uten gravid belte. Hvis det ikke er negativt å bruke, er det verdt å bruke for meg. Hørt flere historier om gravide som tror gravidbeltet har vært reddende i en kollisjon
supernaturalfan Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #14 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gravid belte? Det er jo en verdenssensasjon! Når er minibeltene ventet? Anonymkode: 1e6d8...68c Hva er minibeltene?
supernaturalfan Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #15 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 17.54): Jeg svarte på spørsmålet ditt. Du spurte: "Fra når er dette "nødvendig/bra å bruke?" Jeg svarte: "For komforten sin del kan du bruke det når du føler det vanlige beltet blir i veien." Ved en kollisjon, vil ikke gravidbeltet ha noen funksjon da det likevel vil gli opp i samme posisjon som det vanlige beltet da gravidbeltet er for svakt til å holde samme posisjon. Så hvis komforten ikke har noen betydning for deg, ville jeg spart de pengene. Værsågod for svar! Anonymkode: a99de...ee1 Ja, men komforten har ikke noe å si 😅 så da hjelper ikke det svaret ditt 🙈 Takk for at du prøvde 👍🏻
supernaturalfan Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #16 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Stoler du mer på et kommersielt selskap som ønsker å selge deg et kommersielt produkt enn du gjør på Trygg trafikk? For da kommer du kanskje til å få litt vanskeligheter når du senere skal velge bilstoler. Jeg vil råde deg til å høre på fagekspertene. Anonymkode: fc750...b44 Jeg stoler på de testene jeg har lest og det jeg har hørt fra andre enn dem som selger. Trygg trafikk sier det ikke er negativt å bruke. Det at trygg trafikk ikke har noe rapport på dette setter jeg litt til siden.. Siden det ikke er negativt å bruke, velger jeg å bruke. Bedre føre var..? Noe sånn
supernaturalfan Skrevet 17. februar 2021 Forfatter #17 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Når har beltet termin? Anonymkode: 62bd9...9f9 Det forstår jeg ikke..?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #18 Skrevet 17. februar 2021 Minibelter😍 Anonymkode: 6ff6d...79b 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #19 Skrevet 17. februar 2021 supernaturalfan skrev (4 minutter siden): Det forstår jeg ikke..? Det heter gravidbelte. Når du skriver gravid belte ser det ut som det er beltet som er gravid. Derav termin og minibelter. Anonymkode: 1625d...f6e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #20 Skrevet 17. februar 2021 Hvorfor gidder du å lage en tråd om dette når svarene du får ikke er gode nok for deg? Anonymkode: 9c178...f42 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå