Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å ta i bruk beesafe gravid belte denne gangen. 

Fra når er dette 'nødvendig' / bra å bruke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri nødvendig å bruke. Det har ingenting å si for sikkerheten, kun komfort. I en eventuell kollisjon vil gravidbeltet gli opp i den posisjonen det vanlige beltet har. For komforten sin del kan du bruke det når du føler at det vanlige beltet blir i veien.

Anonymkode: a99de...ee1

• Liker 3
Skrevet

Det er helt unødvendig. 

Anonymkode: b36ac...e37

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er aldri nødvendig å bruke. Det har ingenting å si for sikkerheten, kun komfort. I en eventuell kollisjon vil gravidbeltet gli opp i den posisjonen det vanlige beltet har. For komforten sin del kan du bruke det når du føler at det vanlige beltet blir i veien.

Jeg 'vet' at det ikke er nødvendig. Brukte det ikke sist.

Komforten har ikke noe å si for meg. Er ikke mer komfort for meg å ha gravidbelte.. 

Men jeg velger å tro på disse tegningene at dersom jeg er ute for en kollisjon, er gravidbelte bedre å ha på enn ikke, da beltet ellers vil stramme seg rett over baby...

Du svarer foresten ikke på spørsmålet mitt, så svarer ditt var helt unødvendig av deg å bruke tid på :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er helt unødvendig. 

Ja takk. Du om det. 

Jeg velger å bruke det. Jeg vet det ikke er nødvendig. Men du så kanskje ikke at jeg skrev 'nødvendig', som i at jeg legger vekt på at jeg vet det ikke er nødvendig, men jeg ønsker å bruke.

Igjen, du svarer heller ikke på spm mitt.. Så takk for helt unødvendig kommentar 😉

Skrevet
supernaturalfan skrev (4 timer siden):

Komforten har ikke noe å si for meg. Er ikke mer komfort for meg å ha gravidbelte.. 

Men jeg velger å tro på disse tegningene at dersom jeg er ute for en kollisjon, er gravidbelte bedre å ha på enn ikke, da beltet ellers vil stramme seg rett over baby...

Du svarer foresten ikke på spørsmålet mitt, så svarer ditt var helt unødvendig av deg å bruke tid på :)

Jeg svarte på spørsmålet ditt. Du spurte: "Fra når er dette "nødvendig/bra å bruke?" Jeg svarte: "For komforten sin del kan du bruke det når du føler det vanlige beltet blir i veien." 

Ved en kollisjon, vil ikke gravidbeltet ha noen funksjon da det likevel vil gli opp i samme posisjon som det vanlige beltet da gravidbeltet er for svakt til å holde samme posisjon. Så hvis komforten ikke har noen betydning for deg, ville jeg spart de pengene. 

Værsågod for svar!

• Liker 8
Skrevet
supernaturalfan skrev (6 timer siden):

Hvilke tegninger? Fra de som selger og ønsker å tjene penger? Les på trygg trafikk eller en annen seriøs side, så vil du se at dette bare er tull. Det gir overhodet ingen sikkerhet for baby. 

• Liker 3
Skrevet

Det er nødvendig/kan være greit fra man ikke får plassert selene slik de skal. For min del varierte det mellom biler om det var behov.

Anonymkode: 8fd5c...f19

• Liker 1
Skrevet

Når har beltet termin?

Anonymkode: 62bd9...9f9

• Liker 4
Skrevet

Stoler du mer på et kommersielt selskap som ønsker å selge deg et kommersielt produkt enn du gjør på Trygg trafikk? For da kommer du kanskje til å få litt vanskeligheter når du senere skal velge bilstoler. Jeg vil råde deg til å høre på fagekspertene.

Anonymkode: fc750...b44

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilke tegninger? Fra de som selger og ønsker å tjene penger? Les på trygg trafikk eller en annen seriøs side, så vil du se at dette bare er tull. Det gir overhodet ingen sikkerhet for baby. 

👏🏻

Anonymkode: ee637...acd

Skrevet

Gravid belte? Det er jo en verdenssensasjon! Når er minibeltene ventet? 

Anonymkode: 1e6d8...68c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har lest på trygg trafikk. De sier det ikke er noe negativt å bruke det. Så da velger jeg å bruke 👍🏻

Har også lest rapport fra kollisjonstester med/uten gravid belte. 

Hvis det ikke er negativt å bruke, er det verdt å bruke for meg. Hørt flere historier om gravide som tror gravidbeltet har vært reddende i en kollisjon

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Gravid belte? Det er jo en verdenssensasjon! Når er minibeltene ventet? 

Anonymkode: 1e6d8...68c

Hva er minibeltene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 17.54):

Jeg svarte på spørsmålet ditt. Du spurte: "Fra når er dette "nødvendig/bra å bruke?" Jeg svarte: "For komforten sin del kan du bruke det når du føler det vanlige beltet blir i veien." 

Ved en kollisjon, vil ikke gravidbeltet ha noen funksjon da det likevel vil gli opp i samme posisjon som det vanlige beltet da gravidbeltet er for svakt til å holde samme posisjon. Så hvis komforten ikke har noen betydning for deg, ville jeg spart de pengene. 

Værsågod for svar!

Ja, men komforten har ikke noe å si 😅 så da hjelper ikke det svaret ditt 🙈

Takk for at du prøvde 👍🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Stoler du mer på et kommersielt selskap som ønsker å selge deg et kommersielt produkt enn du gjør på Trygg trafikk? For da kommer du kanskje til å få litt vanskeligheter når du senere skal velge bilstoler. Jeg vil råde deg til å høre på fagekspertene.

Anonymkode: fc750...b44

Jeg stoler på de testene jeg har lest og det jeg har hørt fra andre enn dem som selger. Trygg trafikk sier det ikke er negativt å bruke. Det at trygg trafikk ikke har noe rapport på dette setter jeg litt til siden.. 

Siden det ikke er negativt å bruke, velger jeg å bruke. Bedre føre var..? Noe sånn :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Når har beltet termin?

Anonymkode: 62bd9...9f9

Det forstår jeg ikke..? 

Skrevet

Minibelter😍

Anonymkode: 6ff6d...79b

• Liker 2
Skrevet
supernaturalfan skrev (4 minutter siden):

Det forstår jeg ikke..? 

Det heter gravidbelte. Når du skriver gravid belte ser det ut som det er beltet som er gravid. Derav termin og minibelter.

Anonymkode: 1625d...f6e

Skrevet

Hvorfor gidder du å lage en tråd om dette når svarene du får ikke er gode nok for deg? 

Anonymkode: 9c178...f42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...