Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar dere håret gro eller stusser dere? Snart termin for meg nå!

Anonymkode: 8c550...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det du er komfortabel med? Kan love deg at kjønnshår er det siste du tenker på når du ligger der å presser altså. 

Anonymkode: 95d0f...73d

• Liker 5
Skrevet

Lot håret gro! Er ingen som bryr seg uansett

• Liker 5
Skrevet

Jeg vokset, men ikke pga fødsel, men fordi jeg er sånn jeg er komfortabel med å ha det (og alltid har det). Så anbefaler å bare ha det som du pleier/trives med, for det er bare deg det betyr noe for:)

Anonymkode: 87634...a77

• Liker 1
Skrevet

Jeg lot det gro. Hadde mye viktigere ting å tenke på enn kjønnshår når fødsel nærmet seg

Anonymkode: 08160...dd1

• Liker 1
Skrevet

Ved hastekeisersnitt reduserer du infeksjonsfaren, så best og la det gro. Men den reduserer ikke så mye at det er krise om du barberer :P 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes kjønnshår er kvalmt generelt, så det er alltid fjernet. Gjør det du føler deg komfortabel med. Tror ikke de på føden bryr seg.

Anonymkode: b3cc2...0e6

• Liker 3
Skrevet

Ingen i det rommet bryr seg overhodet om hvordan kjønnshåret ditt ser ut under fødsel....

• Liker 3
Skrevet

Stusset det, men ble uansett barbert bort en del før KS. 

Skrevet

”Spørsmål som ikke vært aktuelt å stille for 30+ år siden”

Anonymkode: c4c5d...7cf

• Liker 14
Skrevet

Ved vaginal fødsel er det ikke så lurt og være glatt der nede paga infeksjonsfare etter fødsel. Det beste er og la det gro og ikke barber seg 1 mnd før fødsel.

Anonymkode: 4ad4c...a4b

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva så? Mye som forandrer seg på 30 år.

• Liker 2
Skrevet

Barberte inntil et par uker før termin. Orket ikke "full skog" og foretrekker å ha det nokså kort, spesielt under renselsen.

Anonymkode: 85111...9af

Skrevet

Jeg har barbert der ved de to forje fødslene, og kommer til å gjøre det samme nå når sistemann kommer :) 
Men iom at det er ekstremsport og jeg er utslitt etterpå så gidder jeg ikke å være sånn suuuupernøye, men nok til at jeg føler meg vel. For min del har det hatt betydning tidligere iallefall.

Anonymkode: 6a9ca...bd6

Skrevet

Jeg husker enda at jeg fikk høre når jeg var 12 år gammel at de barberer deg på sykehuset før fødsel. (~18 år siden). Men virker som om de har gått bort fra det nå da 😅

Anonymkode: 7823f...dc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Heldigvis verden går verden framover.

Anonymkode: cbb78...afb

• Liker 2
Skrevet

Til dere som liker litt hår og ikke glatt, altså jeg fikk anbefalt denne er her under graviditeten. Men bruker den like fint fortsatt. Den kan du bruke uten noen av de på, og de blir helt perfekt trim der nede, og tar maks 2 min. 

https://www.clasohlson.com/no/Gillette-Fusion-ProGlide-Styler,-3-i-1-barberhøvel/p/44-2737?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=Cj0KCQiA962BBhCzARIsAIpWEL1PqC_DeJtWpnMQnobNNsWc8kL3xN8A2c9oz7Rner6eWcKQZiSHAQYaAiP5EALw_wcB

Skrevet
kuksalamander skrev (37 minutter siden):

Ved hastekeisersnitt reduserer du infeksjonsfaren, så best og la det gro. Men den reduserer ikke så mye at det er krise om du barberer :P 

Ja, det er vel helst ved keisersnitt det er et problem. Jeg tok sjansen på å barbere meg, for jeg var en frisk og normalvektig gravid og babyen hadde også vært fin og frisk hele veien. Det falt meg ikke inn at det kunne oppstå komplikasjoner med babyen under fødselen som gjorde hastekeisersnitt nødvendig, men det skjedde. Heldigvis ble det ikke infeksjon. 

Anonymkode: 00fbd...add

Skrevet
Tanuki skrev (27 minutter siden):

Hva så? Mye som forandrer seg på 30 år.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Heldigvis verden går verden framover.

Anonymkode: cbb78...afb

Vet ikke om jeg er enig i at bekymringer over hvordan kjønnshår er frisert i en fødselssituasjon er representativt for at verden går fremover.

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om jeg er enig i at bekymringer over hvordan kjønnshår er frisert i en fødselssituasjon er representativt for at verden går fremover.

Tusen likes på denne :smilyblomst:

Anonymkode: 57e8a...c91

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...