AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Jeg var på førstegangsintervju på torsdag for to uker siden. De sa først at jeg ville høre fra de innen en uke, men de ringte meg 15 minutter etter førstegangsintervjuet og ba meg om å komme på andregangsintervju. Hadde andregangsintervju på tirsdag, og de sa jeg ville høre fra de innen forrige fredag. I dag fikk jeg beskjed om at de trengte mer tid på grunn av interneprosesser.. burde jeg gi opp håpet om å få denne jobben? Anonymkode: dc552...837
Ego Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Ingen grunn til å gi opp håpet - interne prosesser kan ta tid. Om vurderingen skal innom et par runder med godkjenning, kan det fort gå litt tid. Lykke til 👍
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Ikke gi opp. Anonymkode: 18858...e4e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Har fortsatt ikke hørt noe fra de. Holder på å gå på veggen.. så mange tanker i hodet som kverner om hva jeg burde sagt anerledes eller om det er noe annet galt med meg.. Anonymkode: dc552...837
Palmetreet Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Send de en melding. Jeg trodde ikke jeg fikk jobben jeg har nå. Hørte ingenting, så jeg spurte. Og da sa de jeg fikk tilbud om den jobben. Jobbstart var 2 dager etterpå, så virker som de hadde glemt å si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå