AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Dette med å ikke kjøpe ting på forhånd fordi butikkene er jo åpne etter fødselen også feilet jo fullstendig da det ble lockdown og det nå ikke er en eneste butikk åpen.. Så får ikke prøvd ammesingleter, og ser behov for flere ganske umiddelbart. Jeg har nå de som kommer i 2pk fra hm. Jeg liker at det er sånn silikonbånd inni, for nå slipper jeg bruke bh (har små pupper, selv med spreng..). Men jeg skulle gjerne sett at de dekket litt mer av bysten, spesielt siden jeg må ha store ullinnlegg i, og disse nå stikker opp.. Har noen noen å anbefale, som dekker godt opp på bysten, kan brukes med innlegg uten bh under, og som har sånn klikk-løs-flik og ikke dra-opp-del? Og som helst ikke koster skitmye..? Lindex, kaphahl, zalando, e.l.? Anonymkode: 9fc1c...60a
Gåsemor Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Jeg liker h&m sine best, men enig i at de er litt utringer. lindex sine dekker litt lengre opp på meg i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Vet ikke om svaret mitt er relevant, men jeg bruker kun singletter og gensere som er litt vide, altså ikke ettersittende. Da går det veldig kjapt å dra opp. Jeg bruker ikke ammetøy foruten BH. Anonymkode: bcf70...396 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vet ikke om svaret mitt er relevant, men jeg bruker kun singletter og gensere som er litt vide, altså ikke ettersittende. Da går det veldig kjapt å dra opp. Jeg bruker ikke ammetøy foruten BH. Anonymkode: bcf70...396 Jeg gjorde det forrige gang jeg ammet, men synes det er mye mer praktisk med ammesingleten nå når jeg først har prøvd det. Slipper at tøy ramler ned i ansiktet på babyen og forstyrrer ham, og mindre klumpete, og føler meg mer dekket. Anonymkode: 9fc1c...60a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Gåsemor skrev (57 minutter siden): Jeg liker h&m sine best, men enig i at de er litt utringer. lindex sine dekker litt lengre opp på meg i hvert fall. Hva er det som trekker lindex sine ned i forhold til hm sine? Anonymkode: 9fc1c...60a
Gåsemor Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva er det som trekker lindex sine ned i forhold til hm sine? Anonymkode: 9fc1c...60a Synes ikke den underdelen satt like godt, så bruker ammebh under de fra lindex.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjorde det forrige gang jeg ammet, men synes det er mye mer praktisk med ammesingleten nå når jeg først har prøvd det. Slipper at tøy ramler ned i ansiktet på babyen og forstyrrer ham, og mindre klumpete, og føler meg mer dekket. Anonymkode: 9fc1c...60a Jeg brukte faktisk ammesinglet og sånn basic ettersittende bomullsgenser med stretch eller t-skjorte med evt cardigan. Da holder genseren seg oppe 😊 Noen ganger brukte jeg lang cardigan og skjerf, det går også ☺️ Anonymkode: ad7f8...1f4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 Gåsemor skrev (19 timer siden): Synes ikke den underdelen satt like godt, så bruker ammebh under de fra lindex. Ah, da blir det ikke lindex på meg, det geniale er jo at singleten holder innleggene og puppene på plass. Takk for tips. Anonymkode: 9fc1c...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå