Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så grusomt irriterende, har spist fint å gått ned 4kg januar-februar. Nå står jeg fast på 59kg, det har jeg gjort i litt over 2 uker? først så gikk jeg ned 1kg i uka hvert fall. Nå står vekten bom fast, spiste 2 knekkebrød igår, og litt ris og litt søtpoteter. Helt sikkert kaloriunderskudd... Så veide jeg meg idag å har gått opp 400g (vet det erikke mye) men fortsatt irriterende når jeg gjør så mye for å gå ned. 

mitt mål er å gå ned til 53 til sommeren, så har god tid. Selv om jeg skulle gjerne gått ned før.. hjelp

Anonymkode: 0a627...f16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spiser for lite, kroppen går i sparebluss og tviholder på all mat du putter inn i kroppen. Det er så enkelt som det. Kroppen holder på ALT fordi den er vandt til at den får for lite. Hvor ofte har du avføring? Du skal ha avføring en gang om dagen, når man spiser så lite som du kan det gå dagevis mellom, og det er også et dårlig tegn.

Anonymkode: fc489...f4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du spiser for lite, kroppen går i sparebluss og tviholder på all mat du putter inn i kroppen. Det er så enkelt som det. Kroppen holder på ALT fordi den er vandt til at den får for lite. Hvor ofte har du avføring? Du skal ha avføring en gang om dagen, når man spiser så lite som du kan det gå dagevis mellom, og det er også et dårlig tegn.

Anonymkode: fc489...f4e

Ja jeg har ikke ofte det, men har aldri hatt det heller. Kan hende jeg har fått forstoppelse? Om jeg kjenner godt nok etter er det nok litt ubehag i magen min. 

Skrevet

Har du spist noe salt? Drikker du nok? Har du mensen/eggløsning/pms? Masse som kan føre til økt vannvekt 😊

Anonymkode: ad1e4...d3c

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har du spist noe salt? Drikker du nok? Har du mensen/eggløsning/pms? Masse som kan føre til økt vannvekt 😊

Anonymkode: ad1e4...d3c

Saltet pomfrien, kan være derfor😬

Skrevet

For det første da, så kan du ikke spise så lite. Du ødelegger kroppen din og organene dine. Også itillegg til å spise så lite så spiser du 100% næringsfattig. Det er virkelig 0!!! Næring i de tingene du spiser, kun karbo. 

Kroppen din holder nok på vann. Noe som kan skje når kroppen prøver å opprettholde en vekt og da fyller den fettcellene med vann istede. Og hvis du spiser så lite så samler nok også all maten seg i magen til du har avføring. Blir ikke noe flyt i systemet akkurat. 

Anonymkode: a14be...f67

• Liker 1
Skrevet

Du som nevnte avføring hadde rett, tok en avføringstablett i går, funket !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...