Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjærlighet over to år, han elsker meg. Vet han blir knust. Men jeg må videre. Jeg har møtt en ny mann. Har ikke fortalt han det enda. Hvordan « gjøre det slutt»? Møte han, sende mld, ringe, ikke si noe, ignorere han? Føler litt forpliktelser, selv om har kone. Noen som har vert i min situasjon før? Og nei, dette er ikke det samme som å gjøre det slutt med kjærest/samboer

Anonymkode: 70a31...70c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjærlighet over to år, han elsker meg. Vet han blir knust. Men jeg må videre. Jeg har møtt en ny mann. Har ikke fortalt han det enda. Hvordan « gjøre det slutt»? Møte han, sende mld, ringe, ikke si noe, ignorere han? Føler litt forpliktelser, selv om har kone. Noen som har vert i min situasjon før? Og nei, dette er ikke det samme som å gjøre det slutt med kjærest/samboer

Møte han, få et siste avskjedsknull, og fortell at det uunngåelige har skjedd, du har funnet en ny.

Anonymkode: 37c51...d0e

• Liker 6
Skrevet

What.. altså, til pass for ham at du har funnet deg en ny! Jeg hadde sagt det som det var: «jeg har truffet en mann, jeg kunne ikke vente på deg i evigheter. JEG er ikke utro mot andre, så vi må avslutte dette slik at jeg kan være lykkelig med min nye flamme. Han fortjener ikke at jeg er utro mot ham.»

Herregud, til pass for han gifte! 

Anonymkode: ac28b...9eb

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Møte han, få et siste avskjedsknull, og fortell at det uunngåelige har skjedd, du har funnet en ny.

Avskjedsknull får han ikke. Vi har knullet for siste gang, er bare at han ikke vet det

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

What.. altså, til pass for ham at du har funnet deg en ny! Jeg hadde sagt det som det var: «jeg har truffet en mann, jeg kunne ikke vente på deg i evigheter. JEG er ikke utro mot andre, så vi må avslutte dette slik at jeg kan være lykkelig med min nye flamme. Han fortjener ikke at jeg er utro mot ham.»

Herregud, til pass for han gifte! 

Anonymkode: ac28b...9eb

Godt tips❣️

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, det er sikkert fristende, å knulle en man er ferdig med, mens man er nyforelsket i en annen :ironi:

Anonymkode: 6b3f2...1fe

• Liker 10
Skrevet

Det må jo være jævlig lett å dumpe en sånn, bare si det er slutt. Å bryte opp et ordentlig forhold er mye verre, ting å fordele, venner å fordele, skyld å fordele og blabla

Anonymkode: 888cd...967

• Liker 10
Skrevet

På samme måte som man avslutter alle forhold, man sier man ønsker gå videre alene. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg sendte vare en mld og sa jeg hadde truffet en jeg trodde jeg ville få det veldig fint sammen med. Men, det tok 8 mnd. før han ga opp 😆

Anonymkode: fc9b7...516

• Liker 2
Skrevet

Nei dette er ikke et vanlig brudd. Her er det kun oss to. Ingen andre er involvert. Det er ingen å snakke med i kjærlighetssorgen

• Liker 2
Skrevet

Du sier jo bare at det er over. Du trenger ikke å si noe om at du har truffet en annen. 

Anonymkode: ee2ad...5bd

• Liker 1
Skrevet

Du sier ikke bare slutt, men blokkerer ham.

Anonymkode: 62b54...372

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sendte vare en mld og sa jeg hadde truffet en jeg trodde jeg ville få det veldig fint sammen med. Men, det tok 8 mnd. før han ga opp 😆

Anonymkode: fc9b7...516

Rekner med å høre fra han i tiden etter ja... han mister det som har holdt han oppe i et tungt ekteskap

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

... han mister det som har holdt han oppe i et tungt ekteskap

Det er ikke ditt problem. 

• Liker 11
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er sikkert fristende, å knulle en man er ferdig med, mens man er nyforelsket i en annen :ironi:

Det sier litt om moralen til enkelte mennesker. Er jo ikke rart at samliv og ekteskap går til helvete øst og vest.

Anonymkode: 58fee...fe0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du sier jo bare at det er over. Du trenger ikke å si noe om at du har truffet en annen. 

Anonymkode: ee2ad...5bd

Et så tett og nært forhold som vi har hatt, så vil han nok vite grunnen

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har ikke krav på noe som helst fra deg. Du vil videre, thats it. Ikke dra det ut som om dere har hatt noe ekte og legitimt.

Anonymkode: 747cb...076

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Si at du går videre. At du må løsrive deg. At du har truffet en ny. 

• Liker 1
Skrevet

De fleste her sier jeg bare skal si det er over, at jeg må videre Men hvordan? Møte han, ringe, sende mld. Kort prossess, eller lang samtale med tårer? Han elsker meg, jeg har elsket han. Tett forhold i to år er veldig lenge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det sier litt om moralen til enkelte mennesker. Er jo ikke rart at samliv og ekteskap går til helvete øst og vest.

Anonymkode: 58fee...fe0

Tenker mer det handler om tankegangen til disse needy eksene som ikke vil gi slipp. Og at denne tankegangen er det som gjorde at man ville dumpe, i første omgang.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De fleste her sier jeg bare skal si det er over, at jeg må videre Men hvordan? Møte han, ringe, sende mld. Kort prossess, eller lang samtale med tårer? Han elsker meg, jeg har elsket han. Tett forhold i to år er veldig lenge. 

Synes du kan skrive en melding om at du har møtt noen, at du derfor må avslutte, men at dere kan møtes og snakkes en gang.

Hva med den nye? Er han komfortabel med at du har hatt et forhold til en gift?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...