Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 10.07):

Jeg har havnet i en fortvilet situasjon hvor jeg har behov for å tjene 150 000 kr, ganske raskt. Innen et par mnd.

Lån er ikke aktuellt, og jeg har ingen familie å be om hjelp.

Er student og har to deltidsjobber 

Noen som har noe tips? Nettjobbing?

Jeg gjør hva som helst, men hva?

Ingen nedlatene kommentarer, vær så snill. Jeg hadde ikke spurt om råd om ikke det var for at det virkelig trengs...

Anonymkode: bb180...e35

med mindre du sitter på noe som kan være verdt så mange penger ved salg, så tror jeg ikke at du har noen andre "valg" enn nettopp kredittkort og / eller lån.    

Anonymkode: 7db14...92c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2021 den 11.25):

Nå er det skreisesong oppe i nord. Sett deg i bilen og kjør dit. Personlig oppmøte og du får jobb på fiskemottak. En telefon så blir du lettere avvist. Men du MÅ tjene 150000 på to mnd?

To mnd på mottak der oppe vil gi deg maks 100000. Men får du jobb på en fiskebåt der så kan du få inn 150 K som halvlotting. 

Anonymkode: bfb9c...943

Hva slags fiskebåt får man 150k på 2 mndr? Kjenner flere som jobber på fiskebåt, ingen får så mye utbetalt. Somregel har dem en garanti i mnd, så bli overskuddet utbetalt i februar etter alt er gjort opp. 

Anonymkode: 1a743...005

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva slags fiskebåt får man 150k på 2 mndr? Kjenner flere som jobber på fiskebåt, ingen får så mye utbetalt. Somregel har dem en garanti i mnd, så bli overskuddet utbetalt i februar etter alt er gjort opp. 

Anonymkode: 1a743...005

Korekt, så det hjelper ikke i den situasjonen. Pengen kommer først når fisken er solg og utgiften er trekt i fra. 

Anonymkode: 762c9...02e

Skrevet
On 2/16/2021 at 10:19 AM, AnonymBruker said:

Jeg er ikke ei jevla hore, skaffer meg penger på ærlig og lovlig vis. 

Det er lovlig å være hore. Og hvis du ikke lyver om det, så er det ærlig nok også.

Anonymkode: 065d8...781

• Liker 4
Skrevet
Furusten skrev (På 17.2.2021 den 11.12):

Hvis du har for mye gjeld så kan du få gjelds sanering.

Så lett er det gudskjelov ikke! Det er veldig mange kriterier som skal fylles og en meget omstendelig prosess før man evt får en gjeldsordning. 

Anonymkode: 1aa3c...d2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er lovlig å være hore. Og hvis du ikke lyver om det, så er det ærlig nok også.

Anonymkode: 065d8...781

Da kan nok raskt de to andre deltidsjobbene ryke også.

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 19.35):

Bitcoin

Anonymkode: de3f3...e64

Til 400000 kr stk...????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...