Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har havnet i en fortvilet situasjon hvor jeg har behov for å tjene 150 000 kr, ganske raskt. Innen et par mnd.

Lån er ikke aktuellt, og jeg har ingen familie å be om hjelp.

Er student og har to deltidsjobber 

Noen som har noe tips? Nettjobbing?

Jeg gjør hva som helst, men hva?

Ingen nedlatene kommentarer, vær så snill. Jeg hadde ikke spurt om råd om ikke det var for at det virkelig trengs...

Anonymkode: bb180...e35

• Liker 1
Skrevet

Ringe rundt til fiskerimottak og høre om de har bruk for folk noen uker nå i skreisesongen? (hvis du kan være borte fra deltidsjobbene en periode). Ellers tror jeg det er dårlig med muligheter nå i pandemien.

• Liker 6
Skrevet

Du får starte OnlyFans-konto da 

Anonymkode: e6f80...d46

• Liker 2
Skrevet

Har du vurdert å ta deg et par ligg som eskorte? Du tjener 30 000 uten problem på en uke hvis du går den veien 

Anonymkode: c358d...99a

• Liker 5
Skrevet

Hva tenker du spesifikt med nettjobbing?

Hvis du har selgertalent, finnes det mange muligheter til å tjene mye raskt. Selv nå.

• Liker 1
Skrevet
Gullik skrev (5 minutter siden):

Ringe rundt til fiskerimottak og høre om de har bruk for folk noen uker nå i skreisesongen? (hvis du kan være borte fra deltidsjobbene en periode). Ellers tror jeg det er dårlig med muligheter nå i pandemien.

Tusen takk for tipset! Skal ringe straks.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du vurdert å ta deg et par ligg som eskorte? Du tjener 30 000 uten problem på en uke hvis du går den veien 

Jeg er ikke ei jevla hore, skaffer meg penger på ærlig og lovlig vis. 

• Liker 7
Skrevet

Det hørtes da ikke bra ut å være i en sånn situasjon. 150 000 er ikke noe man hoster opp på et par måneder. Det burde absolutt være rom for at du skal få delbetale, uansett hva du har havnet i...

Anonymkode: 0700a...db8

• Liker 5
Skrevet

Kan dere slutte å anbefale eskorte og nakenbilder? Det forherliger noe nitrist og skadelig.

Anonymkode: bd641...1f2

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har havnet i en fortvilet situasjon hvor jeg har behov for å tjene 150 000 kr, ganske raskt. Innen et par mnd.

Ingen nedlatene kommentarer, vær så snill. Jeg hadde ikke spurt om råd om ikke det var for at det virkelig trengs...

Uff, jeg er i samme situasjon, og jeg er for syk til å jobbe. Vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare å rydde opp i dette. Det er nok ingen som ville gitt noe i "Spleis" til meg. 

Anonymkode: 4e39f...4d1

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uff, jeg er i samme situasjon, og jeg er for syk til å jobbe. Vet virkelig ikke hvordan jeg skal klare å rydde opp i dette. Det er nok ingen som ville gitt noe i "Spleis" til meg. 

Ikke spør sånn hvis du bor i Norge. Det finnes mange velferdsveier og det vet du. Det hadde vært greit hvis du bodde i India, liksom.

Svar heller på det TS spør om.

Edit. (Sier jeg som har NM i avsporing.) 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 6
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (31 minutter siden):

Ikke spør sånn hvis du bor i Norge. Det finnes mange velferdsveier og det vet du. Det hadde vært greit hvis du bodde i India, liksom.

Svar heller på det TS spør om.

Edit. (Sier jeg som har NM i avsporing.) 

Å hvor ser du spørsmål i innlegget? 

Et godt råd, pass på deg selv og dine svar du. 

• Liker 3
Skrevet

Bitcoin

Anonymkode: de3f3...e64

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å hvor ser du spørsmål i innlegget? 

Et godt råd, pass på deg selv og dine svar du. 

Da misforsto jeg hva du mente med: Det er nok ingen som ville gitt noe i "Spleis" til meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jo, du har jo fått din egen «spleis»; av velferdsstaten/skattebetalerne. Det er jo den norske spleisen det.

Anonymkode: e0ad7...519

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan går du frem for å starte opp en sånn business?

Anonymkode: 25117...04b

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, du har jo fått din egen «spleis»; av velferdsstaten/skattebetalerne. Det er jo den norske spleisen det.

Anonymkode: e0ad7...519

Den "spleisen" har jeg vært med på å betale på i over 30 år. 

MortenMinstelønn skrev (5 minutter siden):

Da misforsto jeg hva du mente med: Det er nok ingen som ville gitt noe i "Spleis" til meg. 

Det var en kommentar, ikke et spørsmål :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er ikke ei jevla hore, skaffer meg penger på ærlig og lovlig vis. 

Siden du skriver at du gjør hva som helst, er det jo ikke rart du får slike tips.

Så da gjør du ikke hva som helst likevel da? 

Anonymkode: 3ccee...6a5

• Liker 12
Skrevet

dårlig løsning; men er forbrukslån et alternativ? hvis du har torpedoer som kommer på døren og knekker kneskålene dine om du ikke hoster opp 150’ hadde jeg gitt blanke fan i den høye renten. ville heller hatt beina i behold. hverken fiskemottak eller bitcoin hoster opp pengene på kort tid. 

Anonymkode: 22d5f...9eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 10.07):

Jeg synes synd på deg som har havnet i en fortvilet situasjon, men la dette bli dagen du forandrer økonomien.

Hvis du har for mye gjeld så kan du få gjelds sanering.

Det er veldig vanskelig å kunne tjene penger før du har penger. Hvis du er i en vanskelig økonomisk situasjon er sjansen for å tjene mye penger veldig liten. Men du kan bruke tiden du bekymrer deg til å lage en realistisk plan og ta kontakt med alle du skylder penger.

Når du sier du ikke kan låne 150 K så har du allerede rotet det til og må rydde opp først

Lykke til 🙂

• Liker 2
Skrevet

Nå er det skreisesong oppe i nord. Sett deg i bilen og kjør dit. Personlig oppmøte og du får jobb på fiskemottak. En telefon så blir du lettere avvist. Men du MÅ tjene 150000 på to mnd?

To mnd på mottak der oppe vil gi deg maks 100000. Men får du jobb på en fiskebåt der så kan du få inn 150 K som halvlotting. 

Anonymkode: bfb9c...943

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...