Gå til innhold

Hvordan liker jenter å bli pult?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hardt inn og ut? .

Bare lurer hva de liker best

Anonymkode: 2aaa8...bf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hardt inn og ut? .

Bare lurer hva de liker best

Anonymkode: 2aaa8...bf1

Nei. Er du 16 år?

Anonymkode: 2425b...699

• Liker 9
Skrevet

Alle er forskjellige. Man må kommunisere for å finne ut hva den andre liker. 

Anonymkode: cc257...a7b

• Liker 10
Skrevet

Det blir som å spørre hva slags mat gutter liker... Altså, det varierer.

• Liker 12
Skrevet

Helst med en hurtighet av arten "0 til 100 på to sekunder" og det skal vare i 10 minutter og 25 sekunder i samme tempo non stop. 

• Liker 4
Skrevet

Av en selvsikker mann uten fomling og «liker du det? Liker du dette? Var det godt?»

• Liker 1
Skrevet

med pikk

Anonymkode: b3284...788

Skrevet
Almond skrev (1 time siden):

Av en selvsikker mann uten fomling og «liker du det? Liker du dette? Var det godt?»

Det er jo bare så fint når mannen hvisker i øret "liker du det?" eller "er det deilig?" og "liker du om jeg gjør sånn"?............. Ahhhhhhhh!! Han kan fint være selvsikker samtidig som han sjekker inn hos dama for å høre om hun har det bra! Omsorgsfølelse i senga er megapluss ganger tusen, er ikke alle som vil bli behandla som ei hore der de ligger. 

Anonymkode: dcadf...546

• Liker 7
Skrevet

Du får spørre henne 

Anonymkode: 78779...907

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det er jo bare så fint når mannen hvisker i øret "liker du det?" eller "er det deilig?" og "liker du om jeg gjør sånn"?............. Ahhhhhhhh!! Han kan fint være selvsikker samtidig som han sjekker inn hos dama for å høre om hun har det bra! Omsorgsfølelse i senga er megapluss ganger tusen, er ikke alle som vil bli behandla som ei hore der de ligger. 

Åjøsses... det må jeg si- aldri tenkt over at jeg ble behandlet som ei hore der jeg lå! Får ta en oppsummering av 12 års samboerskap og kreve inn no cash jeg da, hore som jeg er. Snitt 4x per uke i 12 år vil jo definitivt merkes på konto 🤙🏼

• Liker 3
Skrevet
Almond skrev (2 minutter siden):

Åjøsses... det må jeg si- aldri tenkt over at jeg ble behandlet som ei hore der jeg lå! Får ta en oppsummering av 12 års samboerskap og kreve inn no cash jeg da, hore som jeg er. Snitt 4x per uke i 12 år vil jo definitivt merkes på konto 🤙🏼

Ikke vær så hårsår

Anonymkode: 7270b...048

• Liker 3
Skrevet
Almond skrev (31 minutter siden):

Det kan du si det, jeg har vært sammen med Husets Herre i 24 år, SHOW ME THE MONEY!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mye bedre når han faktisk leser kroppsspråk og ikke trenger å spør. Jeg synes det er ekstremt kleint å spør. Da virker det som han ikke følger med i det hele tatt. 

Anonymkode: 46463...a1c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er mye bedre når han faktisk leser kroppsspråk og ikke trenger å spør. Jeg synes det er ekstremt kleint å spør. Da virker det som han ikke følger med i det hele tatt. 

Anonymkode: 46463...a1c

Enig!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke vær så hårsår

Anonymkode: 7270b...048

Ok

Skrevet
Fotgjenger skrev (5 timer siden):

Det blir som å spørre hva slags mat gutter liker... Altså, det varierer.

De spiser jo bare kebab og pizza... Spør du en voksen mann som har litt peiling på mat, vil du nok få oppleve mye mere variert og deiligere mat😉 sexen blir nok deretter...

• Liker 1
Skrevet

Av en på sin fars alder med mye erfaring.

Anonymkode: 8e0e9...793

Skrevet

Jenter vil ikke bli pult. De vil bli elsket. 

• Liker 2
Skrevet

Smaken er som baken 😂 altså jenter/damer er forskjellige. Noen foretrekker hardt og noen mykt. Alle har sine preferanser. Bare du behandler henne med respekt og spør hva hun liker 😊

Anonymkode: 0f6cf...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...