Uheldig Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Kropp og spesielt hender har det verre enn på år. Knusktørr og sprekker. Kroppen er irritert. Har vanskelig hud så valgene er få. Blir jo bare verre jo lengre man må gå slik. Huden reagerer mye mer uten ordentlig fuktighet. Har prøvd å sett etter en krem til kropp og hender som inneholder naturlig fett, men de inneholder typiske ingredienser som kan/vil trigge. Disse ingredienser er anbefalt: «Hun anbefaler å se etter fuktighetskremer som inneholder lipider, ceramider, dimethicon, petrolatum, og squalene.» noen tips?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Karbamid!!! Anonymkode: 2eee7...a31
Uheldig Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Karbamid!!! Anonymkode: 2eee7...a31 Kunne du delt bilde av det produktet som hjalp deg?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Uheldig skrev (Akkurat nå): Kunne du delt bilde av det produktet som hjalp deg? Søk på canoderm krem. Hvit og lilla tube Anonymkode: 2eee7...a31
Uheldig Skrevet 16. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Søk på canoderm krem. Hvit og lilla tube Anonymkode: 2eee7...a31 den bruker jeg av og til.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Til kroppen bruker jeg Babyolje etter dusj. Det er mildt og uten tilsetningsstoffer, så problemene blir ihvertfall ikke verre. Til hendene bruker jeg canoderm, og det virker. Til ansiktet bruker jeg sebamed kuldekrem de dagene det er kaldt. Det gir litt kviser, selv om jeg renser huden hver kveld. Om natten og når det er mindre kaldt bruker jeg en sensitiv dagkrem fra Cosmica. Huden min sliter også, men jeg klarer å holde problemene i sjakk. Jeg tror ikke jeg er laget for slikt vær vi har nå, jeg er et varmekjært vesen. Anonymkode: cdaf5...ca2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Dermica sensitiv uten parfyme bruker jeg. Smører en time før jeg skal ut og smører når jeg kommer hjem selv om jeg ikke er tørr akkurat da. Det fungerer bra for meg. Smører også etter jeg har vasket og hatt hendene mye i vann Anonymkode: 9abcd...002
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå