Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med en nettside angående en hobby/ informasjon som jeg vil publisere. 

Har kjøpt og domene og webhotell, og vurdere å kjøpe flere domener som jeg vil knytt opp i mot det sammen nettsiden. 

Lar det seg gjøre? 

Når nettsiden er klar til å publiserer så ønsker jeg også å få til affiliate. Jeg har funnet frem til nettsiden  adtraction.com , men er det vanskelig å få til avtaler. Finnes dere andre gode affiliate kontakter? 

Dere som har reklame på deres hjemmesider, tjener dere på noe av dette? Jeg ønsker først å fremst tjene inn igjen det domene og webhotellet vil koste meg inn i året. 

På forhånd takk for svar

Anonymkode: 5e32e...277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan peke flere domener til samme nettside.

dropp annonsene du kommer ikke til å tjene noe som helst med mindre du har en stor mengde besøkende (som også trykker på annonsene). Og ingen gidder å lese på nettsteder stappfylt med reklame. De fleste bruker også adblock.

Mange som tror de bare kan lage en nettside og så vipps få masse besøkende. Men det kommer ikke til å skje, kanskje får du 10klikk om dagen der 8 av de er bots.

Lag heller en blogg om du bare skal dele informasjon, der for du iaf tilgang til deres brukere selv om du også der trenger hell med å få følgere. Så er det bedre å bygge opp følgere for så å ta egne sponsoravtaler enn dårlige klikk-annonser.

Anonymkode: 73fe8...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...