Gå til innhold

Hvor mye har du i forbrukslån og kredittlån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri hatt forbrukslån.

Kredittkort-grensen min er på 20.000. Den betales fullt hver neste regning :) Bruker bevisst kredittkortet til alt det kan brukes på for å spare opp gunstig bonus. Bruker det som et debetkort. Alltid betalt alt.

Anonymkode: a54aa...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 kr. Aldri eid ett kredittkort og forbrukslån hadde jeg muligens bare tatt opp hvis noen hadde kidnappet barnet mitt og krevd løsepenger jeg ikke hadde. 

Det er helt annerledes for de som har kredittkort gjennom jobben. Det hadde jeg fint brukt, hvis jeg hadde en slik jobb. Men ta opp forbrukslån/kredittkort gjeld til privat forbruk skjønner jeg meg ikke på. 

Anonymkode: db1d2...900

Skrevet

Har 5000 på kredittkortet nå, men det løper ikke renter på det.

Jeg hadde nærmere 150 000 kr i forbrukslån etter et boligkjøp som gikk galt. Banken nektet å la det stå som boliglån pga. manglende sikkerhet, de tvang meg over på forbrukslån med skyhøy rente. Det var så vondt å forholde seg til, det føles som om det ikke var noe håp for ens økonomiske fremtid. Kanskje det var spesielt ille fordi den ble ruinert av noen andre (som løy og kom unna med det) og ikke meg selv, men samtidig ser jeg for meg at det er ganske fælt å være sint på seg selv og. Det gikk bra til slutt da 🤗 Det gjør som regel det. 

Anonymkode: d4120...d1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 8.11):

Jeg har 50000 i kredittlån og 20000 på klarna. Er 35 år, fast jobb. Er det mye? Betaler ned hver måned. Ingen betalingsanmerkninger..

Hvor mye har du i slike lån?

Anonymkode: f5447...871

Det er mye ja, det er vel alltid mye når man bruker mer enn man har i inntekt? 

Anonymkode: 3f120...ea7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis fordelene oppveier årsavgiften kan det være greit.

Anonymkode: 43fd2...5ac

Har du et eksempel på dette?

Anonymkode: 8ca73...723

Skrevet

0 kr.

Jeg hadde 80k, men bestemte meg en dag for å bli kvitt drittgjelden. Betalte den ned på 1 år. Hadde også smålån hos bestemor og mamma. Alt er nedbetalt i dag! 😊

Anonymkode: 3c1a9...8d5

Skrevet

0,00 , - 

Anonymkode: 986aa...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...