Gå til innhold

Hvis du driver med latterliggjøring her på forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så blir du rapportert.

Har du tenkt på det? Ikke? Da bør du kanskje begynne å tenke på det, evt vurdere om det er lurt av deg å ikke være her så ofte. 

Anonymkode: 485db...7c9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver ikke bevisst med latterliggjøring, men hvis noen er så lettkrenka at de tar det jeg skriver som et personlig angrep kan de bare ha det så godt.

Anonymkode: 6657c...15b

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg driver ikke bevisst med latterliggjøring, men hvis noen er så lettkrenka at de tar det jeg skriver som et personlig angrep kan de bare ha det så godt.

Spørs jo hvordan du ordlegger deg det da. Tenker det handler om å forstå hvordan det du skriver kan tolkes av den du skriver til. Det er ikke nødvendig å skrive helt på kanten av latterliggjøring heller, liksom. 

• Liker 2
Skrevet

Generasjon krenket🙈

• Liker 14
Skrevet
SnartMammaLykke skrev (Akkurat nå):

Generasjon krenket🙈

Jeg synes det begrepet der er ganske bisbrukt av mange som liker å harselere med andre. 

• Liker 6
Skrevet

misbrukt*

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, hvis det av moderatorene også blir tolka som personlig angrep, så blir det vel egentlig du som må ha det så godt.

Anonymkode: 03981...16b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, hvis det av moderatorene også blir tolka som personlig angrep, så blir det vel egentlig du som må ha det så godt.

Anonymkode: 03981...16b

Nå har jeg aldri blitt utestengt så jeg evner tydeligvis å holde meg innafor regelverket.

• Liker 5
Skrevet

Nå har jeg aldri blitt utestengt så jeg evner tydeligvis å holde meg innafor regelverket.

Du kan få fjernet ganske mange av innleggene dine uten at du blir utestengt. Det er dessuten tidsrammen for regelbruddene som har noe å si også.

• Liker 2
Skrevet

Du kan få fjernet ganske mange av innleggene dine uten at du blir utestengt. Det er dessuten tidsrammen for regelbruddene som har noe å si også.

Men du vil få beskjed fra moderator (advarsel) om du ikke holder deg innenfor regelverket. 

Anonymkode: 66435...e2e

• Liker 1
Skrevet

Men du vil få beskjed fra moderator (advarsel) om du ikke holder deg innenfor regelverket. 

Anonymkode: 66435...e2e

Nåja, tipper det er ganske mange her inne som titt og ofte får fjernet innlegg, men som ikke har fått melding av moderatorene. Vil tro det er mange som holder seg akkurat på grensen. 

Skrevet

Ganske mange sutrete folk her som ikke tåler hverken at andre har  andre meninger eller ironi/sarkasme.

Har man ikke ryggrad å tåle diskusjoner så kan en pelle seg langt vekk fra KG .

Anonymkode: 5caff...5a9

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ganske mange sutrete folk her som ikke tåler hverken at andre har  andre meninger eller ironi/sarkasme.

Har man ikke ryggrad å tåle diskusjoner så kan en pelle seg langt vekk fra KG .

Anonymkode: 5caff...5a9

Slutt å skrive negativ omtale om innvandrere generelt. Det er bare godt for alle.

Anonymkode: 2b90d...51b

• Liker 3
Skrevet

Jeg holder på til jeg blir utestengt, og så er det på’n igjen så fort karantenen er over. Og sånn går no dagan...

Anonymkode: 819b0...ee3

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg holder på til jeg blir utestengt, og så er det på’n igjen så fort karantenen er over. Og sånn går no dagan...

Er nok mange som deg her.

Skrevet

Nå skal det jo ikke så veldig mye til for at noen her inne føler seg latterliggjort heller så om noen føler det har blitt det av min bruker her inne så driter jeg egentlig i det. Er bare å rapportere det, regner med manger her inne bare sitter å venter på noe de kan rapportere for de føler seg krenket. Har registrert at det er mange her inne som har et ganske innholdsløst liv og da blir det for til at man blir den nabokjerringa som dunker i veggen bare hun "hører" en fjær.

Anonymkode: 29420...011

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er nok mange som deg her.

Takk og pris for det. Hadde vært kjedelig uten.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå skal det jo ikke så veldig mye til for at noen her inne føler seg latterliggjort heller så om noen føler det har blitt det av min bruker her inne så driter jeg egentlig i det. Er bare å rapportere det, regner med manger her inne bare sitter å venter på noe de kan rapportere for de føler seg krenket. Har registrert at det er mange her inne som har et ganske innholdsløst liv og da blir det for til at man blir den nabokjerringa som dunker i veggen bare hun "hører" en fjær.

Anonymkode: 29420...011

Jeg tenker som regel at de som driver med latterliggjøringen er de som har minst innhold i livet sitt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Takk og pris for det. Hadde vært kjedelig uten.

Synes det er kjedelig MED slike folk jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slutt å skrive negativ omtale om innvandrere generelt. Det er bare godt for alle.

Anonymkode: 2b90d...51b

Alle negative ting må adresseres. Innvandring er en av dem.

Anonymkode: 6187e...023

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...