Gå til innhold

til deg som skal gifte dere uten å ha gjester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om det, fordi vi har lyst å gifte oss dette året ( evt ha et selskap seinare) Vi skal gifte oss på Rådhuset.

Det eg lurer på er kva har dere på dere? går dere til fotograf? Må man ha forlovere?

Anonymkode: 94c1d...c34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde hverdagstøy på, og kommunen skaffet vitner. Ingen oppstasing, ingen fotograf. Situasjonen på det tidspunkt var ganske uforutsigelig med eskalerende nedlukning. Kommunen var usikker på om det lot seg gjøre, og vi fik bare endelig bekreftelse 5 dager før. Men vi hadde sett situasjonen an et halvt år allerede og gadd ikke vente 2, 6, 18...??? måneder på at det kanskje endret seg.

Anonymkode: 762cc...5c6

Skrevet

Så fort rådhuset åpner, skal vi gifte oss uten gjester. I Oslo så er det slik at de stiller med vitner for deg, og det er ikke lov å ha med noen gjester inn akkurat nå. 
Vi kommer nok til å kle oss litt pent, jeg har en kortere brudekjole, som ikke er den jeg originalt skulle bruke. Vi skal ha fotograf, men en venninne av meg gjorde det. Det var bare de to og en fotograf, og det kan jo være veldig fint å ha bilder fra dagen selvom den ikke blir som man forestilte seg.

Skrevet

jeg har kjøpt en hvit lang selskapskjole (ikke brudekjole) som jeg føler passer både til kirke og rådhus (ikke bestemt variant enda). Mannen dress. Så er vi klare til å planlegge på kort tid når vi føler det passer. Det blir enten bare forlovere eller med noen få veldig nære (men ingen fest, kanskje middag på restaurant). Vi vil enten gå til fotograf eller leie inn en fotograf til å ta bilder av selve bryllupet. 

Anonymkode: aead0...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...