AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Gutter rundt 26 år. Hvordan vil dere dama skal være? Frampå med sexen? Gå rett på sak? Frampå med kontakt og meldinger da? Som at jeg er kåt? Og har lyst på han? Han er 26. Jeg er 38. Er så usikker på hvordan jeg skal oppføre meg. Eller hva han forventer? Har egentlig lyst at han skal ta mer kontakt, og også være med fampå når vi treffes. Han spurte så fint om han kunne få lov å kysse meg. Og virker ikke som har tørr å ta kontakt først på melding. What to do? Anonymkode: 6209d...981
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Vel, du kan se hvor det går hen. Hvis du liker personen så er det jo bra for begge. MILF er deilig ^^ Anonymkode: f3a3f...0bc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Når jeg var 26år, så hadde det funket sykt bra på meg om du var sånn direkte. Både på meldinger og ved treff. Anonymkode: 970a9...da4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Bos43 skrev (3 timer siden): Dere har allerede kysset? Da er veien videre enkel for deg, uten at du virker for frempå. Send han en melding og inviter på et glass vin eller en kaffe. Da blir det naturlig at dere kysser igjen. La kysset gå over til klining. Kyss heftig og lenge. La hånden din finne ereksjonen hans. Nå kan du styre han inn i sengen din og ri han. Kyss og klin mens du monterer deg på. La han kjenne en våt og varm f***e. Han blir helt yr. Garantert! Enig, vær litt frampå og rå. Det er det vi liker i forhold til yngre jenter Selvsikkerhet, nytelse og råskap. Hilsen G 27, som har en del MILF-erfaring. Anonymkode: c4c7d...27a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Takk for tips. Da får jeg bare tørre å være litt mer frampå. Virker som han holder litt tilbake, og ikke helt tørr å ta kontakt først. Det plager meg. Anonymkode: 6209d...981
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Jeg hadde et par milfs før da jeg var litt yngre og jeg synes det var skikkelig turn on når de var ganske frempå. På grunn av aldersforskjellen ble det automatisk litt mer skummelt å ta for mye kontakt og jeg ventet litt at de skulle pushe på Tviler på at det skader å ta litt styring. Anonymkode: 682f9...063 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå