Gå til innhold

Du skal ikke barbere baller eller vagina rundt området der hår vokser til du har kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ellers vil det være en smule homo. Hår gir deg vitalitet. Så med mindre du slår deg fast med en person for en fantasi 24/7 sex løp, så er det ikke noe vits.

Men kan skjønne om du vil være sex freak eller gjøre en person glad som man bryr seg om :)

Anonymkode: b8c6f...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke skrive en masse ordsalat-tråder midt på natta, det virker mer enn en smule sprøtt.

PS det er helt greit om du er homofil, men det er ikke greit (å prøve) å bruke homo som skjellsord.

• Liker 5
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ellers vil det være en smule homo. Hår gir deg vitalitet. Så med mindre du slår deg fast med en person for en fantasi 24/7 sex løp, så er det ikke noe vits.

Men kan skjønne om du vil være sex freak eller gjøre en person glad som man bryr seg om :)

Anonymkode: b8c6f...a81

Så dersom meg liker å være frisert, hårløs eller hva som helst så skal jeg ikke det? - Trodde jeg kunne ha kroppen min slik jeg ville.... 

Hilsen voksen mann :)

Skrevet

Du er ikke ekte mann før du har fjerner kjønnshårene med voks. Ekte menn tåler den lille smerten det medfører 😄

Skrevet

Litt vanskelig å forstå hva du  mente, men siden du sier at man er en smule homo, så er man altså bifil hvis man velger å fjerne hår rundt kjønnsorganet? Det var ny informasjon for meg at man kan se legningen på folk ut i fra deres preferanser for frisyre på sine egne kjønnsorgan. 

Anonymkode: e5667...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...