AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #1 Skrevet 16. februar 2021 Ellers vil det være en smule homo. Hår gir deg vitalitet. Så med mindre du slår deg fast med en person for en fantasi 24/7 sex løp, så er det ikke noe vits. Men kan skjønne om du vil være sex freak eller gjøre en person glad som man bryr seg om :) Anonymkode: b8c6f...a81
Frøkensina Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Du skal ikke skrive en masse ordsalat-tråder midt på natta, det virker mer enn en smule sprøtt. PS det er helt greit om du er homofil, men det er ikke greit (å prøve) å bruke homo som skjellsord. 5
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ellers vil det være en smule homo. Hår gir deg vitalitet. Så med mindre du slår deg fast med en person for en fantasi 24/7 sex løp, så er det ikke noe vits. Men kan skjønne om du vil være sex freak eller gjøre en person glad som man bryr seg om Anonymkode: b8c6f...a81 Så dersom meg liker å være frisert, hårløs eller hva som helst så skal jeg ikke det? - Trodde jeg kunne ha kroppen min slik jeg ville.... Hilsen voksen mann
OxBall Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Du er ikke ekte mann før du har fjerner kjønnshårene med voks. Ekte menn tåler den lille smerten det medfører 😄
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Litt vanskelig å forstå hva du mente, men siden du sier at man er en smule homo, så er man altså bifil hvis man velger å fjerne hår rundt kjønnsorganet? Det var ny informasjon for meg at man kan se legningen på folk ut i fra deres preferanser for frisyre på sine egne kjønnsorgan. Anonymkode: e5667...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå