AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #21 Skrevet 20. februar 2021 Jeg stusser håret ned til 5 mm ca en gang i mnd. Personlig preferanse egentlig, men jeg har prøvd barbering før og likte det ikke. Anonymkode: b4858...be4 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #22 Skrevet 20. februar 2021 On 2/16/2021 at 1:37 PM, AnonymBruker said: Jeg liker ikke å ha kroppshår. Jeg har ganske like (glatt rygg og rumpe og ben), men bruker maskin på fronten der det er litt. Min kvinne liker hår på bryst og mage, og kjønnshår foran, og refser meg hver gang jeg tar det bort. Har begynt å slappe av på barberingen av den grunn. Pikk, baller, mellomkjøtt og rundt anus holdes glatt, men ellers aksepterer jeg nå å ikke gjøre mer enn en varsom frisering. På stranden har jeg sett flere menn som er helt glatte. Da MÅ du være solbrun, tenker jeg, og du bør være slank. Anonymkode: 74875...240 Herregud, man "MÅ" vel ingenting. Hvor gammel er du?? 13? Jeg foretrekker kroppshår på menn. I tilfellet til TS hvor han til og med stavet låra sine: det må jo være et rent helvete å ligge inntil han den dagen han hopper over shavingen og busthårene begynner å piple ut? Blir jo som å ligge inntil en kaktus! Nei fy.. Anonymkode: 4d7fd...fb5 2
Jentegutt Skrevet 21. februar 2021 #23 Skrevet 21. februar 2021 Jeg shaver alt og kjenner mange menn som er glatte, det er ikke kroppshår som definerer om en mann er mann, jeg driter i hva andre mener, gjør det for mitt eget velvære. 4
Jentegutt Skrevet 21. februar 2021 #24 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er skikkelig turn off med glattbarberte menn... Anonymkode: 66154...8c4 Tipper menn driter i hva du syns er turn off eller ikke, det handler om å gjøre ting for sitt eget velvære 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #25 Skrevet 21. februar 2021 Liker ikke når det ser ut som det ligger en nakenrotte mellom beina til mannen. Anonymkode: 83bf3...1be 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #27 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Liker ikke når det ser ut som det ligger en nakenrotte mellom beina til mannen. Anonymkode: 83bf3...1be Dette! 🤣✌🏻 Det er så cringe! Anonymkode: 9b7f1...961
sicario Skrevet 21. februar 2021 #28 Skrevet 21. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 8.52): Det er helt vanlig at menn fjerner kropshår. Det var på 70-tallet det var inn med masse hår på brystet. Du ser ikke det lenger på manneidealer. De er hårløse på kroppen. F. eks se på de i paradis hotell (selv om de kanskje ikke er de man skal kopiere ;)). Ellers så er det mer praktisk å ikke ha hår. Nå om vinteren har man gjerne ettersittende varmt undertøy. Har du masse hår under, er det rett og slett vondt etter en tid. Ellers så kan du jo tenke deg å ha full pels om sommeren... For mange er det samme rutine som å ha shampo i håret, som å fjerne kropshår når man dusjer. Anonymkode: 31f11...212 Er ikke helt vanlig at menn fjerner alt kroppshår nei. Kanskje helt vanlig at gutter gjør det (ref paradise hotell). Guttene som er med på paradise hotell er ikke representable for menn generelt. her er det kanskje generasjonsforskjeller vil jeg tro. Kommer ikke på noen menn jeg kjenner som fjerner alt kroppshår. De kvinner jeg kjenner som jeg har snakket om dette med, ville syntes det var ekkelt om mannen fjernet alt kroppshår.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #29 Skrevet 21. februar 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Liker ikke når det ser ut som det ligger en nakenrotte mellom beina til mannen. Anonymkode: 83bf3...1be Ja, det er mye bedre når den ser ut som en hårete rotte. Anonymkode: 726da...423 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå