Gå til innhold

Mann som er helt glattbarbert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i helga lå jeg med en som var fullstendig shava - ikke bare i skrittet, men hele rumpa, låra, hele kroppen! Han hadde utrolig myk hud da, men er dette noe de fleste menn gjør? Eksen min shavet seg aldri, og det gjør forøvrig ikke jeg heller... 

Anonymkode: b51e6...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at han har hår? Jeg har møtt en mann som ikke hadde kroppshår. Han hadde de mykeste leggene jeg noen gang har kjent. 😅

Anonymkode: 93032...b72

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du sikker på at han har hår? Jeg har møtt en mann som ikke hadde kroppshår. Han hadde de mykeste leggene jeg noen gang har kjent. 😅

Ja, jeg ble litt usikker på det, var litt rart at han var helt glatt og hårløs overalt 😅

• Liker 1
Skrevet
Blue81 skrev (2 minutter siden):

Kanskje han er svømmer?

Eller snekker?

Anonymkode: 8a08f...2d0

Skrevet

Det å bruke så mye tid på kroppen høres veldig bortkastet ut med mindre man har det som yrke som modell. Kan forstå noen liker det og vil ha det som karriere. Men ellers høres det utrolig upraktisk ut. Kan ta et eksempel. Håndmodeller.

Anonymkode: eb309...264

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg ble litt usikker på det, var litt rart at han var helt glatt og hårløs overalt 😅

Han jeg møtte som ikke hadde kroppshår hadde virkelig ikke kroppshår. Ikke ett eneste hår på kroppen. Ikke på hodet, ikke øyenbryn, ikke øyenvipper. Ikke en gang dun. Helt uten kroppshår. Alopecia universalis, heter det visst.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han jeg møtte som ikke hadde kroppshår hadde virkelig ikke kroppshår. Ikke ett eneste hår på kroppen. Ikke på hodet, ikke øyenbryn, ikke øyenvipper. Ikke en gang dun. Helt uten kroppshår. Alopecia universalis, heter det visst.

Ahh, han her hadde hår på hodet og øyenbryn!

Skrevet

Det er helt vanlig at menn fjerner kropshår. Det var på 70-tallet det var inn med masse hår på brystet. Du ser ikke det lenger på manneidealer. De er hårløse på kroppen. F. eks se på de i paradis hotell (selv om de kanskje ikke er de man skal kopiere ;)). 

Ellers så er det mer praktisk å ikke ha hår. Nå om vinteren har man gjerne ettersittende varmt undertøy. Har du masse hår under, er det rett og slett vondt etter en tid. Ellers så kan du jo tenke deg å ha full pels om sommeren... 

For mange er det samme rutine som å ha shampo i håret, som å fjerne kropshår når man dusjer. 

Anonymkode: 31f11...212

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå om vinteren har man gjerne ettersittende varmt undertøy. Har du masse hår under, er det rett og slett vondt etter en tid

Hva? 
Jeg er dame, så har ikke hår på brystet. Meeen: Nå shaver jeg meg sånn kanskje hver tredje uke, annenhver måned eller så nå som det ikke er shortsvær, så jeg rekker å få ganske mye hår mellom hver gang. Jeg har lyse hår, så det er ikke særlig synlig. Noe er stivt (legger), annet mykt (lår). Jeg shaver ikke håret på armene (unntatt armhuler), men dette er mer dunete hår. Jeg går i ettersittende ullundertøy dag ut og dag inn, og jeg har aldri noen problemer med at det er vondt på noen måte. 

Jeg synes for øvrig at menn bør ha naturlig kroppshår, med mindre det er snakk om gorillarygg- og bryst (beklager til de som har det, alle har ulike preferanser og er ikke vondt ment). 

Anonymkode: fe780...080

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke at de fleste menn fjerner alt av kroppshår, men fint at noen tørr å gjøre det. Kan hende han alltid har gjort det, og for han er det helt naturlig.

Det er jo bare hår, det vokser ut igjen 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå i helga lå jeg med en som var fullstendig shava - ikke bare i skrittet, men hele rumpa, låra, hele kroppen! Han hadde utrolig myk hud da, men er dette noe de fleste menn gjør? Eksen min shavet seg aldri, og det gjør forøvrig ikke jeg heller... 

Jeg fjerner alt. Orker ikke dette håret. Bare tull.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det hadde faktisk vært en deal breaker for meg. Menn skal være hårete og maskuline i mine øyne... Har aldri møtt en mann som shaver seg så fullstendig. Har møtt noen som shaver seg nedentil, men de fleste har gjort det bare for å være velstelt, når jeg har sagt at jeg liker hår så har de bare latt det grodd. 

Anonymkode: ef07a...b2f

• Liker 5
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg gjør det ikke nå - jeg prøvde det for fem år siden i Tyskland og fikk ganske kontant beskjed fra hun jeg var sammen med at dette var ikke noe positivt og noe hun forbandt med "homofile menn". 

Anonymkode: b7e7a...2b3

• Liker 3
Skrevet

Hvor vanskelig er det å skrive "barberer" istedenfor idiotuttrykket "shaver"?

Anonymkode: 8a08f...2d0

• Liker 5
Skrevet

Hadde vært dealbreaker for meg. Liker hårete menn jeg

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg gjør det ikke nå - jeg prøvde det for fem år siden i Tyskland og fikk ganske kontant beskjed fra hun jeg var sammen med at dette var ikke noe positivt

Jeg liker ikke å ha kroppshår. Jeg har ganske like (glatt rygg og rumpe og ben), men bruker maskin på fronten der det er litt. Min kvinne liker hår på bryst og mage, og kjønnshår foran, og refser meg hver gang jeg tar det bort. Har begynt å slappe av på barberingen av den grunn. Pikk, baller, mellomkjøtt og rundt anus holdes glatt, men ellers aksepterer jeg nå å ikke gjøre mer enn en varsom frisering. På stranden har jeg sett flere menn som er helt glatte. Da MÅ du være solbrun, tenker jeg, og du bør være slank. 

Anonymkode: 74875...240

• Liker 1
Skrevet

Er ikke sikkert han har så mye hår naturlig da. Er han norsk? Har møtt en del afrikanere som er veldig glatt i huden og nesten ikke hår. Min mann er sånn, har den glatteste huden. Han har litt skjegg og bart, som vokser til en viss lengde, og han har kjønnshår og hår under armene da. 

Anonymkode: a7e3b...be9

Skrevet

Jeg syns egentlig det er turn-off med glattbarberte menn.

Det er noe jeg forbinder med de forfengelige småguttene på Paradise Hotel 🤢, ikke ordentlige menn.

Anonymkode: d3fdc...a7b

• Liker 1
Skrevet

Det er skikkelig turn off med glattbarberte menn...

Anonymkode: 66154...8c4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...