AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Jeg blir litt utålmodig noen ganger når forspillet tar lang tid. Hvor lenge er passe? Synes det er vanskelig å få overgangen mellom aktiviteter til å flyte. Blir ofte litt sånn "er du klar?", "skal vi gå videre?". Noe så usexy😂 Er elendig på dirty talk altså. Hvordan gjør dere det? Litt av problemet er kanskje at han er litt passiv og avventende, evt. at han synes det er helt greit å bli sugd i det uendelige🤷♀️ Skulle ønske at han tok litt kontroll. Anonymkode: 20863...3e0
NysgjerrigPiken Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Hvor lenge er vanskelig å si, for det varierer veldig. Første tips er gjerne å snakke med han og si at du gjerne vil at han skal ta mer initiativ. Hvis du suger han så merker du jo fort om han er klar. Jeg pleier aldri å spørre slik, men heller ta styringen om han ikke gjør det, f.eks ri han, legge meg til rette i en annen stilling og eventuelt føre han inn, få han til å ta på/gå ned på meg, etc. Syns overgangene går fint naturlig, uten prat. Jeg bare gjør det jeg har lyst til, og det pleier å fungere bra (tror jeg). 2
Gjest Middelmådig Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 Bare gjør det du vil når du vil det 😊 Det kommer gjerne med erfaring. Jeg hadde en ung mann i sengen en gang (er selv over 40) og han gikk ned på meg og visste tydeligvis ikke helt hvordan han skulle gå frem og spurte «er du klar nå?». Lol. Det var søtt da. Men ganske avtennende i grunn. Det ble så tydelig at han gikk ned på meg fordi han trodde det var slik man gjorde kvinner «klar» for penetrering, ikke fordi han hadde lyst til det eller likte det. Ja ja. Det var et dårlig ligg, men slik er det når man utforsker. selv syns jeg klining, krevende hender, bit i nakken, bli holdt hardt, kommandert rundt og slikt er mye mer tennende enn «jeg slikker litt med en hard tunge her nede en forventet liten stund så blir du kanskje våt og klar for at jeg skal stappe pikken min inn» 😂
Milky Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Trenger ikke nødvendigvis å prate så mye ved overganger. For eks ved ditt scenario der du suger han og vil gå videre pleier jeg bare å kysse opp fra kuken langs hele overkroppen/nakke , når jeg har kommet helt opp så bare drar jeg han mot meg og setter inn kuken. Evt så er det så enkelt som å si at nå vil jeg bli pult😂 trenger ikke å stille spørsmål om dere skal gjøre det ene eller det andre, bare gjør det. Ta kontrollen selv. Men du kan gjerne si til han at du ønsker han tar mer kontroll 1
OxBall Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Trenger ikke dirty talk, holder lenge med "pul meg".
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Jeg sier bare «Nå setter jeg meg oppå deg å rir deg.» liker å ta kontrollen selv 😊😊 hvis ikke lar han meg bare suge han til han kommer, helt greit iblant. Men vil gjerne få meg litt før det blir fyrverkeri 😂 Anonymkode: 64c15...423
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Middelmådig skrev (10 timer siden): Bare gjør det du vil når du vil det 😊 Det kommer gjerne med erfaring. Jeg hadde en ung mann i sengen en gang (er selv over 40) og han gikk ned på meg og visste tydeligvis ikke helt hvordan han skulle gå frem og spurte «er du klar nå?». Lol. Det var søtt da. Men ganske avtennende i grunn. Det ble så tydelig at han gikk ned på meg fordi han trodde det var slik man gjorde kvinner «klar» for penetrering, ikke fordi han hadde lyst til det eller likte det. Ja ja. Det var et dårlig ligg, men slik er det når man utforsker. selv syns jeg klining, krevende hender, bit i nakken, bli holdt hardt, kommandert rundt og slikt er mye mer tennende enn «jeg slikker litt med en hard tunge her nede en forventet liten stund så blir du kanskje våt og klar for at jeg skal stappe pikken min inn» 😂 Var det noen måte han kunne ha fått frem at han hadde lite erfaring og ikke viste helt hva han skulle gjøre, uten at det ble dårlig sex for deg. Eller var det et tapsprosjekt fra start, siden du tenner mer på dominerende menn? Anonymkode: 22566...d7a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 Kan ikke du ta kontroll da? Når du ikke orker å suge mer, så setter du deg på han og begynner å ri. Eller setter deg på ansiktet hans hvis du vil bli slikket. Eventuelt si «ta meg bakfra» mens du steller deg på alle fire. Anonymkode: f1430...3c0
Gjest Middelmådig Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Var det noen måte han kunne ha fått frem at han hadde lite erfaring og ikke viste helt hva han skulle gjøre, uten at det ble dårlig sex for deg. Eller var det et tapsprosjekt fra start, siden du tenner mer på dominerende menn? Anonymkode: 22566...d7a Jeg visste at han hadde lite erfaring. Dersom han hadde vært mye mer lidenskapelig og tett på/nær, hadde det vært mye bedre. Han kunne med fordel vært mer løssluppen og leken. Han følte nok at han måtte prestere. Jeg visste ikke helt hva jeg burde ha gjort for å få han til å slappe mer av.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 Middelmådig skrev (1 time siden): Jeg visste at han hadde lite erfaring. Dersom han hadde vært mye mer lidenskapelig og tett på/nær, hadde det vært mye bedre. Han kunne med fordel vært mer løssluppen og leken. Han følte nok at han måtte prestere. Jeg visste ikke helt hva jeg burde ha gjort for å få han til å slappe mer av. Nei, det er ikke alltid like lett, noen ganger passer en bare ikke i lag. Den prestasjonsangsten kan slå ut på flere måter, og dersom han ikke greier å slappe av blir det jo vanskelig å få det bra. Anonymkode: 22566...d7a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #11 Skrevet 17. februar 2021 Nå klarer jeg ikke vente lenger Nå må jeg ha deg Anonymkode: 6aef0...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå