AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Jeg føler at jeg glemmer alt veldig fort og blir ekstra snill enn vanlig midt i den scenen når vi egentlig skall være sint, hvilket kanske betyr at jeg ønsker å gå tilbake til det vanlige, jeg kan feks hjelpe til litt ekstra og når jeg er i butikk så kjøper jeg noe til hen som hen liker. men for hen er det helt det motsatte, og det er super irriterende for meg som blir ekstremt snill uansett om det er egentlig hen som har gjort noe jeg ikke var enig i! Hen kan gå rundt hele dagen hver dag i flere dager og bare late som at hen hater meg. det skjer liksom aldrig at hen kommer og gir en klem og sier “ok jeg orker ikke være sint på deg, la oss glemme alt” og bare klemmer om meg hardt. er det fler som opplever detsamme? Er det noe man kan jobbe med for å forandre på? hvordan håndterer dere det når det skjer? Anonymkode: 6e264...e2d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Jeg trekker meg veldig unna etter en krangel. Slutter å ta fysisk kontakt, har ikke lyst på nærhet eller sex. Er nødt til å snakke om det som skjedde og rydde opp for å koble meg på igjen emosjonelt. Vet ikke om det er sunt akkurat, men sånn blir jeg. Anonymkode: 6d919...89f 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Blir silent treatment fra meg. Orker ham ikke i det hele tatt. Og jeg får det ikke bra før vi har pratet om det. Sover dårlif feks om vi ikke får ordna opp først. Han er mer sånn som later som ingenting etter ei stund, så det er bestandig jeg som må ta initiativet til praten for å få fred i meg selv. For han kan bare la det skure og gå som om ingenting har skjedd 😂 Anonymkode: 3bd0e...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Jeg blir sjeldent sint. Men da blir jeg til gjengjeld veldig sint. Og han blir litt stille....tenker seg om. Vi krangler egentlig aldri. Anonymkode: 1ff2a...63d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 Du får dårlig samvittighet? Anonymkode: f08bf...da6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Jeg sier alt jeg vil si, han sier alt han vil si, så møtes vi en gang på halvveien med et kompromiss. Ingen orker å være sinte, vi vil bare finne en løsning kjapt. Anonymkode: 4a4e0...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå