AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Min kjæreste gjorde noe merkelig for to år siden, som jeg trenger litt innspill på. Hans barn fortalte meg at hun og faren hadde hatt besøk av en engelsk dame og hennes barn på 2 år, og at de hadde overnattet der to uker tidligere. Jeg fikk panikk og sjekket fb vennelisten hans, og der var det bilde en engelsk dame. Jeg spurte han om dette stemte, og dette er historien han fortalte meg: Sommeren 2019 var han i parken med barnet sitt, og kom i snakk med en engelsk dame og hennes barn som var på ferie her. Han inviterte hun og barnet på besøk, og det endte med at de overnattet siden det ble sent. Barnet hennes ble lagt på samme rom som hans barn, til tross for at de ikke forstod hverandres språk, han hadde lagt seg på sofaen og damen sov i hans seng, sa han. De hadde drukket vin som damen hadde bydd på. Dagen etter hadde de dratt i svømmehallen sammen, og så reiste damen og barnet hennes hjem til England om kvelden. Han sverget på at ingenting var skjedd mellom de. Det ble litt rabalder mellom oss, og jeg ba han fjerne henne som fbvenn. Etter at han gjorde det, blokkerte damen han fra fb og slettet profilen sin! Jeg sa til han at noe måtte ha skjedd mellom de, siden hun reagerte så voldsomt. Det viste seg at han hadde glemt å fortelle henne at han hadde dame, etter at jeg hadde oppdaget dette, altså 2 uker etter at de hadde vært her. De har trolig hatt en god tone på messinger, og når han sier han er opptatt klikker det for henne og hun sletter han. Jeg vil helst ikke tro han har vært utro, men stoler ikke noe særlig på han når han ikke fortalte meg at de hadde hatt besøk. Han er ekstremt utadvendt og kommer lett i snakk med alle, så han sa at han tenkte det var kult å bli kjent med noen fra London som han kunne besøke senere. Det kan også være at han endte opp med å rote med henne, uten at det var planlagt. Han blånekter for å ha vært utro, men da er det rart han ikke ringte meg og ba meg komme over for å hilse på gjestene. Han forstår faktisk ikke at det er helt på trynet å oppføre seg sånn, når man er i et forhold. Selv om det er han som er i et forhold og har et ansvar her, må jeg si denne damen virket helt snål. Hvem er det som blir med hjem til en fremmede fyr i et fremmed land, med sitt lille barn på 2 år? Noen innspill? Anonymkode: ed0a9...e7f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Tror kjæresten din er full av skit. Anonymkode: b8669...136 36
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Urent mel i posen, det er det han har. Anonymkode: 66dee...b6f 16
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Virker litt suspekt... Hvis du ikke stoler på at han snakker sant om den kvelden, kan du ikke sende henne en melding og spørre rett ut hva som skjedde? Anonymkode: 4ffb7...553 10
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Min kjæreste gjorde noe merkelig for to år siden, som jeg trenger litt innspill på. Hans barn fortalte meg at hun og faren hadde hatt besøk av en engelsk dame og hennes barn på 2 år, og at de hadde overnattet der to uker tidligere. Jeg fikk panikk og sjekket fb vennelisten hans, og der var det bilde en engelsk dame. Jeg spurte han om dette stemte, og dette er historien han fortalte meg: Sommeren 2019 var han i parken med barnet sitt, og kom i snakk med en engelsk dame og hennes barn som var på ferie her. Han inviterte hun og barnet på besøk, og det endte med at de overnattet siden det ble sent. Barnet hennes ble lagt på samme rom som hans barn, til tross for at de ikke forstod hverandres språk, han hadde lagt seg på sofaen og damen sov i hans seng, sa han. De hadde drukket vin som damen hadde bydd på. Dagen etter hadde de dratt i svømmehallen sammen, og så reiste damen og barnet hennes hjem til England om kvelden. Han sverget på at ingenting var skjedd mellom de. Det ble litt rabalder mellom oss, og jeg ba han fjerne henne som fbvenn. Etter at han gjorde det, blokkerte damen han fra fb og slettet profilen sin! Jeg sa til han at noe måtte ha skjedd mellom de, siden hun reagerte så voldsomt. Det viste seg at han hadde glemt å fortelle henne at han hadde dame, etter at jeg hadde oppdaget dette, altså 2 uker etter at de hadde vært her. De har trolig hatt en god tone på messinger, og når han sier han er opptatt klikker det for henne og hun sletter han. Jeg vil helst ikke tro han har vært utro, men stoler ikke noe særlig på han når han ikke fortalte meg at de hadde hatt besøk. Han er ekstremt utadvendt og kommer lett i snakk med alle, så han sa at han tenkte det var kult å bli kjent med noen fra London som han kunne besøke senere. Det kan også være at han endte opp med å rote med henne, uten at det var planlagt. Han blånekter for å ha vært utro, men da er det rart han ikke ringte meg og ba meg komme over for å hilse på gjestene. Han forstår faktisk ikke at det er helt på trynet å oppføre seg sånn, når man er i et forhold. Selv om det er han som er i et forhold og har et ansvar her, må jeg si denne damen virket helt snål. Hvem er det som blir med hjem til en fremmede fyr i et fremmed land, med sitt lille barn på 2 år? Noen innspill? Anonymkode: ed0a9...e7f Deennne traaden /historien har jeg lest her inne for!!! Anonymkode: 66aa0...b96 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Deennne traaden /historien har jeg lest her inne for!!! Anonymkode: 66aa0...b96 Det dukker opp noen sånne innimellom. Bra at du sier ifra Anonymkode: 66dee...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Virker litt suspekt... Hvis du ikke stoler på at han snakker sant om den kvelden, kan du ikke sende henne en melding og spørre rett ut hva som skjedde? Anonymkode: 4ffb7...553 Da jeg skulle gjøre det, hadde hun lagt ned fb profilen sin. Tenkte på det i går men fant hun ikke. Det kan jo hende hun har ny profil under et annet navn. Ts Anonymkode: ed0a9...e7f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #8 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Deennne traaden /historien har jeg lest her inne for!!! Anonymkode: 66aa0...b96 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Deennne traaden /historien har jeg lest her inne for!!! Anonymkode: 66aa0...b96 Jeg skrev her like etter at det skjedde, men fikk ikke noen skikkelig svar da. Nå har jeg begynt å tenke på denne hendelsen, da han har fått platoniske venninner som han ikke har presentert for meg, fordi han har behov for å ha de for seg selv. Ts Anonymkode: ed0a9...e7f 1
Kenelz Skrevet 15. februar 2021 #9 Skrevet 15. februar 2021 Høres ut som han har kjøpt seg en hore, men lite sannsynlig pga 2 åringen. Uansett: Bort med han. Ingen fremmede med barn inviterer til seg eller bort andre fremmende med barn. 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #10 Skrevet 15. februar 2021 Kenelz skrev (1 minutt siden): Høres ut som han har kjøpt seg en hore, men lite sannsynlig pga 2 åringen. Uansett: Bort med han. Ingen fremmede med barn inviterer til seg eller bort andre fremmende med barn. Det var det jeg sa også, men det forstod han ikke. Han hadde gjort det om det var en engelsk far med barn han hadde blitt kjent med også, sa han. Ts Anonymkode: ed0a9...e7f
Kenelz Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Det var det jeg sa også, men det forstod han ikke. Han hadde gjort det om det var en engelsk far med barn han hadde blitt kjent med også, sa han. Ts Anonymkode: ed0a9...e7f Han virker veldig manipulerende og ut i fra hva du har skrevet så har han mest sannsynlig gått bak ryggen din. Han og mentaliteten hans er ikke noe å samle på. 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Urent mel i posen, det er det han har. Anonymkode: 66dee...b6f - og mus i madrassen, for ikke å snakke om svin på skogen. Anonymkode: f0de7...b26 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #13 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skrev her like etter at det skjedde, men fikk ikke noen skikkelig svar da. Nå har jeg begynt å tenke på denne hendelsen, da han har fått platoniske venninner som han ikke har presentert for meg, fordi han har behov for å ha de for seg selv. Ts Anonymkode: ed0a9...e7f Han har nye platoniske venner han ikke deler med deg? Javel. Anonymkode: 405df...3b2 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #14 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det var det jeg sa også, men det forstod han ikke. Han hadde gjort det om det var en engelsk far med barn han hadde blitt kjent med også, sa han. Ts Anonymkode: ed0a9...e7f Herregud, du må jobbe med deg selv, lager tråd på tråd med samme tema. Du stoler ikke på han , da må du gå. Du viser med all tydelighet det, ved å lage flere tråder om samme tema med flere års mellomrom. Ut fra bruddstykkene du forteller her, er det umulig å si om han snakker sant eller ikke. Eller om du gjør det. Skaff deg litt selvtillit, sterk ryggrad, og ta den beslutningen du mener er best for deg. Ikke spør på et forum om det, DU vet selv! Anonymkode: ce054...d52 1
DrueSmoothie Skrevet 16. februar 2021 #15 Skrevet 16. februar 2021 (endret) For meg hadde det faktum om det hadde "skjedd noe" mellom dem eller ikke vært fullstendig irrelevant. Han har uansett gått bak ryggen din, han har invitert en annen jente hjem, som har overnattet og i tillegg latt være å fortelle at han har kjæreste.... Hadde han hatt rent mel i posen hadde han fortalt deg det og gjerne også invitert deg! Og en annen ting er at man sjeldent har behov for å invitere andre, single, av motsatt kjønn, når man har kjæreste... Jeg hadde litt samme sak med min x for et par år siden. Vi hadde riktig nok snakket om å gå fra hverandre av flere årsaker, men vi bodde fortsatt sammen. Da reiser han på hytta med sin X, og sier han er der med en kompis. Og jeg flyr i fistel og spruter ild så det holder når jeg fant ut av det like etter de hadde reist. Han stod bom fast på at det KUN var som venner, og kun for å snakke om og rydde opp i gamle ting etter 10 år langt forhold, felles barn bla bla bla Ja jøss! Tenker han snakket like sant som en unge som er tatt i å stjele sjokoladen til søsteren sin 😛 Nå hadde vi riktig nok hatt en prat om å gå hvert til vårt, men om han har så hastverk med å rydde opp med sin X, så burde han hatt ennå mer hastverk med å flytte, FØRST! Gaaah... Mannfolk! Endret 16. februar 2021 av DrueSmoothie 7
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #16 Skrevet 16. februar 2021 Hallo. Det er to år siden, og du går og gnager på dette fortsatt... du har seriøse problemer som dum må få løst, gå eller slipp det. Anonymkode: 888d6...69d
mjaus Skrevet 16. februar 2021 #17 Skrevet 16. februar 2021 Det er ikke normalt å invitere fremmede damer hjem på overnatting. Spesielt ikke uten å fortelle det til dama si....95% sjangs at det skjedde noe der. Er ikke sikkert dette var eneste gangen noe sånt har skjedd heller, kanskje dette bare er den ene gangen du har fått greie på det. Hvorfor er du enda sammen med han? rødt flagg!! 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #18 Skrevet 16. februar 2021 Hadde dette vært meg, hadde jeg slått opp. Dette er LANGT over min grense! Selv uten utroskap. Glemt å si at han har dame??? Skjønner godt hun ble forbanna! Kaste bort masse penger (reise) på en mann som holdt henne for narr? Anonymkode: e0b85...352 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #19 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde dette vært meg, hadde jeg slått opp. Dette er LANGT over min grense! Selv uten utroskap. Glemt å si at han har dame??? Skjønner godt hun ble forbanna! Kaste bort masse penger (reise) på en mann som holdt henne for narr? Anonymkode: e0b85...352 Hun kom ikke til Norge for å besøke han, hun var der allerede på ferie og ble kjent med han. Anonymkode: ed0a9...e7f
911 Skrevet 16. februar 2021 #20 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg skrev her like etter at det skjedde, men fikk ikke noen skikkelig svar da. Nå har jeg begynt å tenke på denne hendelsen, da han har fått platoniske venninner som han ikke har presentert for meg, fordi han har behov for å ha de for seg selv. Ts Anonymkode: ed0a9...e7f Hallo?? Bare dette er et enormt rødt flagg. Skal han ha venninner som du ikke vet noe om? Jeg hadde dumpet han for lenge siden om jeg var deg, men du bestemmer selv hva du vil finne deg i. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun kom ikke til Norge for å besøke han, hun var der allerede på ferie og ble kjent med han. Anonymkode: ed0a9...e7f Det er dette han forteller deg. Sannheten kan være noe helt annet. Han fortalte jo ikke henne at han var i et forhold så det kan like gjerne være at han hadde invitert de over uten at jeg (eller du?) vet det. Hun ble rimelig "pissed" da hun fant ut at han var i et forhold. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå