AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 hva syns dere om at når jeg eller noen jeg kjenner kler oss i klærne våre, så er det kjærringklær? Anonymkode: 04350...530
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 det der var pent, men kunne gjerne hatt litt farger, feks på veska eller et sjal. Anonymkode: 606be...93d 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Kanskje litt blasse farger? Anonymkode: a69cf...2d4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): det der var pent, men kunne gjerne hatt litt farger, feks på veska eller et sjal. Anonymkode: 606be...93d Ja, helt vanlige klær - syns ikke det er "kjærringklær". Det er ganske spesielt og måtte påpeke det og skrike sånn etter folk. Kunne aldri jeg gjort. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kanskje litt blasse farger? Anonymkode: a69cf...2d4 Syns det bare er helt vanlige klær, ikke noe som skiller seg ut eller noe. Verken så veldig positivt eller veldig negativt. :S Anonymkode: 04350...530 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 "Kjærringklær" er flagrende gevanter. Tovede kjoler med hjerter på, vide kjortler over tights som går til leggen, glorete bluser med blomstermotiv på og sånne hjerteformede anheng i metall eller farget glass. Anonymkode: f6c1c...a4e 12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): "Kjærringklær" er flagrende gevanter. Tovede kjoler med hjerter på, vide kjortler over tights som går til leggen, glorete bluser med blomstermotiv på og sånne hjerteformede anheng i metall eller farget glass. Anonymkode: f6c1c...a4e nå spurte jeg ikke om det, men om hva dere syns at folk omtaler helt vanlige klær som kjærringklær eller bruker det ordet i det hele tatt. Men jaja... Anonymkode: 04350...530 1
Hellian Skrevet 16. februar 2021 #7 Skrevet 16. februar 2021 Synes ikke det ser ut som kjærringkler. Men huff så lei jeg er jakker med rett form 😞 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 Nei, det der er ikke kjerringklær. Anonymkode: 2039d...ff7 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 20.33): nå spurte jeg ikke om det, men om hva dere syns at folk omtaler helt vanlige klær som kjærringklær eller bruker det ordet i det hele tatt. Men jaja... Anonymkode: 04350...530 Synes også det var litt vanskelig å tolke utfra hovedinnlegget ditt Jeg synes det er en uting å kalle andre eller ting noe nedlatende. Som kjerring og harry eller sjuer. En kan si en ikke liker jakken eller buksen, men ikke typ "den buksen er så harry." eller "den jakken var skikkelig kjerring". Anonymkode: a757e...f07 1
Polyester Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 Den strikkajakka er veldig kjerring. Hadde det vært en frakk eller annen type overjakke hadde det ikke vært like kjerring, men antrekket er noe fantasiløst og kjedelig. Ser ut som "en i mengden" med dette på. 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 I hvilke situasjoner er det folk kommenterer klærne dine? Har aldri opplevd det etter at jeg gikk ut av ungdomsskolen. Jeg kler meg aldri etter noen som helst mote og har aldri hørt en eneste kommentar. Anonymkode: f3b26...e9c 1
Polyester Skrevet 19. februar 2021 #12 Skrevet 19. februar 2021 Kjerringklær er for meg typisk svarte skinnyjeans + "artig" bluse i en kjedelig farge som mørkeblå, grønn eller lys brun + cardigan, olajakke eller vaffeljakke + sorte skoletter med hel og litt spiss + store smykker + skulderveske som er for stor 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #13 Skrevet 19. februar 2021 Polyester skrev (3 timer siden): Den strikkajakka er veldig kjerring. Hadde det vært en frakk eller annen type overjakke hadde det ikke vært like kjerring, men antrekket er noe fantasiløst og kjedelig. Ser ut som "en i mengden" med dette på. Det syns ikke jeg, syns den er bare er helt vanlig. Jeg lurer liksom ikke på hva folk syns om klærne mine, er ikke opptatt av det selv heller. Hvordan skal man se ut a? Som et juletre? Anonymkode: 04350...530
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #14 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I hvilke situasjoner er det folk kommenterer klærne dine? Har aldri opplevd det etter at jeg gikk ut av ungdomsskolen. Jeg kler meg aldri etter noen som helst mote og har aldri hørt en eneste kommentar. Anonymkode: f3b26...e9c I vanlige hverdager. Det skjer ikke hver dag men det hender at det er tilfelle. Polyester skrev (3 timer siden): Kjerringklær er for meg typisk svarte skinnyjeans + "artig" bluse i en kjedelig farge som mørkeblå, grønn eller lys brun + cardigan, olajakke eller vaffeljakke + sorte skoletter med hel og litt spiss + store smykker + skulderveske som er for stor Nei er helt uenig. Skinnyjeans er bare vanlige jeans hele verden går i. Ingenting som skiller seg så mye ut med de buksene. Så du liker skikkelig fargesprakende klær som gjør at du syns du da (ikke at det gjør noe - jeg bare kler ikke sterke farger)? Anonymkode: 04350...530
Polyester Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skinnyjeans er bare vanlige jeans hele verden går i. Stretchy skinnyjeans er en 15 år gammel trend som ikke lenger er trendy, som kun de kjerrigene som ikke er opptatt av stil, går i. Ja, jeg liker farger. Det fordi jeg har mørke trekk og kler sterke farger, men forstår at alle ikke kler primærfargene. Det jeg liker best er selvtillit. Når noen har selvtillit til å gå i de fargene og formene de virkelig synes er kult; da har de stil. Jeg tror ikke på at noen synes den grå la-meg-forsvinne-i-bakgrunnen-stilen egentlig er noe kul. 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 21. april 2021 #16 Skrevet 21. april 2021 Hører ikke hjemme en plass, og sier mest om fjolset som kommenterer klærne
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #17 Skrevet 21. april 2021 Fra en manns synspunkt .... Grått , kjedelig og usexy. Hadde ikke snudd meg nei. Anonymkode: a74ca...510 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå