Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er hippie musikk, og hippie kultur gjør folk lav energi. Og utviklingen av det førte til hipster kulturen oppblomstring i 2013 og da ble produkter dårlige av ultra liberale kulturvarer.

Og nummer 2. Fordi de ikke er Oasis. Høy energi sommer musikk. Oasis tar det dårlige ut av Beatles og gjør det bedre. Men det å sammenligne Oasis med Beatles er kanskje en fornermelse til hvor bra bandet er.

Anonymkode: 652cc...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du høy?

Anonymkode: 4d225...b4a

• Liker 7
Skrevet

"Er dårlige"

Gidder ikke en gang se hva du faktisk har skrevet.

For du tar feil.

• Liker 1
Skrevet

Dette skjønte jeg ingen ting av

• Liker 3
Skrevet

Både Oasis og Beatles er like elendige.

Anonymkode: 3b6a3...bfe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Både Oasis og Beatles er like elendige.

WHAT????

Skrevet

Oasis er høy energi? Har du hørt på Oasis før? 😅

Anonymkode: 634c0...5f2

• Liker 3
Skrevet
malifika skrev (3 minutter siden):

WHAT????

Jepp. Rett og slett elendig. Har endelig prøvd å lytte, men det gir meg ingenting. 

Skrevet

Synes også at The Beatles er noe ordentlig søppel, men skjønner ikke denne lav energi forklaringen akkurat.

Anonymkode: 35c4f...0de

Skrevet

ok

Anonymkode: bfeb0...bf2

Skrevet

Beatles er ikke dårlig. Snøft! 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi det er hippie musikk, og hippie kultur gjør folk lav energi. Og utviklingen av det førte til hipster kulturen oppblomstring i 2013 og da ble produkter dårlige av ultra liberale kulturvarer.

Og nummer 2. Fordi de ikke er Oasis. Høy energi sommer musikk. Oasis tar det dårlige ut av Beatles og gjør det bedre. Men det å sammenligne Oasis med Beatles er kanskje en fornermelse til hvor bra bandet er.

Lær deg skikkelig norsk før du raller i vei.

Og Oasis er ikke "høy energi musikk". Høre heller på Slayer hvis du vil ha energisk musikk.

Anonymkode: a07ac...732

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke ord for hvor mye jeg hata Wonderwall i ungdomstia. Det er det stikk motsatte av høy energi. LA MEG VISE DEG HVOR LENGE JEG KAN HOLDE DENNE IRRITERENDE LYDEN HER!!! Jeg holdt på å klikke.. 

Jeg er heller ingen Beatles fan, men er smart nok til å skjønne at de av pionerer innen pop. Du kan ikke komme 20+ år senere og tro at du gjør noe bedre enn de som oppfant stilen, det blir for dumt. 

Jeg er mye mer fan av det Liam Gallagher gjør nå som han har gått solo. Jeg synes også drama rundt dem er spennende og alt det der, men i dems storhetstid, så hata jeg dem mer enn noe annet. 

Anonymkode: 634c0...5f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du røykt sokkene dine?

Begge bandene er ok

Skrevet

Musikken til Oasis draaaaaar energien ut av kroppen. Så traurig.

Anonymkode: 82c0b...992

• Liker 1
Skrevet

Syns det er litt spes å sammenligne Beatles og Oasis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...