Gå til innhold

Er dette normalt innenfor seksuelle fantasier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, jeg er i snakk med en mann og vi har  noen ganger snakket om ting relatert til sex. Jeg er ikke særlig erfaren og vet ikke helt hva som er innafor? Jeg vet bare at jeg liker å bli dominert. Han sier han tenner på å bruke dildo på meg, mens han gir meg ris. Han liker å bruke diverse seksuelle leketøy for å ydmyke meg (om jeg vil det selvsagt). 

Jeg føler at dette er grovt, men jeg liker det litt fant jeg ut. Er dette egentlig normalt? Hvor går liksom grensen? 

Anonymkode: d10d1...dfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grensen går der du setter den.

Anonymkode: 948d8...49b

• Liker 9
Skrevet

6 dildoer samtidig er grensa! Prøv 5 stk samtidig  og post en oppdatering her i etterkant om hvordan det gikk.

Anonymkode: 26503...75b

Skrevet

Er vel helt greit, så lenge du liker det. Og så lenge han stopper øyeblikkelig om det slutter å være gøy. Prøv deg frem? :)

Anonymkode: 93645...214

Skrevet

Dette er vell noe av den sexkinken som er mest normalt :) kos dere

Anonymkode: 4b0e5...be8

Skrevet

Grensen går der du trekker den. Alt er normalt. Det er mange som tenner på «drøyere» ting enn du beskriver. Så lenge dere stoler på hverandre og respekterer hverandres grenser er det bare til å prøve seg frem, så oppdager du nok fort hva du liker og hvor grensene går.

• Liker 1
Skrevet

Det som har noe å si, er ikke hva som er normalt, men hva dere to er komfortable med og liker. 💜

Du skriver at du føler det er litt grovt. Derfor synes jeg ikke du skal bli med på dette. Ikke enda. Ta små steg og bygg gradvis opp hvis du vil inn i dominansverdenen. Noe kan dessuten virke bedre i fantasien enn i virkeligheten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hallo, jeg er i snakk med en mann og vi har  noen ganger snakket om ting relatert til sex. Jeg er ikke særlig erfaren og vet ikke helt hva som er innafor? Jeg vet bare at jeg liker å bli dominert. Han sier han tenner på å bruke dildo på meg, mens han gir meg ris. Han liker å bruke diverse seksuelle leketøy for å ydmyke meg (om jeg vil det selvsagt). 

Jeg føler at dette er grovt, men jeg liker det litt fant jeg ut. Er dette egentlig normalt? Hvor går liksom grensen? 

Anonymkode: d10d1...dfb

Det er helt normalt for mange. Å tenne på dominans enten man er den som dominerer eller blir dominert er noe mange tenner på og utøver.

Det er ulikt hva vi tenner på. Det er mange som liker dominans, ris og leketøy. Noen liker risen for lystfølelsen, andre for ydmykelsen og underkastelsen. Du kan se på ris som feks massasje om du vil. Det finnes mange kombinasjoner og ulike tenningsmønstre. Ikke bry deg om hva alle andre gjør eller hva som er "innafor".... Det handler mer om hva du tenner på, har lyst å prøve og etter å ha prøvd, hvordan det var for deg. 

Prøv deg frem og se om noe av dette er deilig for deg og ikke bare en tennende fantasi. Avtal stopp ord og at han skal være forsiktig med deg slik at du kan finne frem til hvor grensene dine går. 

Anonymkode: 6f4ef...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...