AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #141 Skrevet 18. februar 2021 IKKE SVAR ! Vær sterk nå. Han er i gang med mind games. Ignorer totalt. Vær så snill, om vi andre her med erfaring kan bare redde 1 kvinne fra denne type menneske så har helvetet vårt betydd noe for noen i det minste 🌷 Anonymkode: 6626c...9f9 4
Gjest NoDiablo Skrevet 19. februar 2021 #142 Skrevet 19. februar 2021 (endret) Ut ifra det du skriver, tenker jeg bare: For en idiot! Bare det å dra en spøk så langt, når han hører at du sørger og ber i telefonen, vitner jo om hvilke makabre gleder han behages av på din bekostning. Og attpåtil påstår han at du har avslørt hvor lite du bryr deg?! Snu på dette. Tenk at det var bra at dette skjedde. For nå som du vet hva han kan finne på, så er det bare å droppe ham totalt. Endret 19. februar 2021 av NoDiablo
Gjest Blondie65 Skrevet 19. februar 2021 #143 Skrevet 19. februar 2021 Så bra at han sender nøkkelen. Nå har du svart bekreftende på at du ser at den er på vei. Da foreslår jeg at du blokkerer nummeret hans - slik at du kan åpne igjen hvis nøkkelen fortsatt ikke kommer frem til deg, men at du ikke ser "mindfuckingen" hans og blir fristet til å svare. Når det gjelder innholdet i meldingene hans - ærlig talt, er han tre år? Stor klem til deg, TS.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #144 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 0.53): Takk ♥️ Disse dagene har vært tunge, for å være ærlig. Har kjent både på savn og sinne. Men har enda ikke blitt kontaktet av han. Har jo et urealistisk ønske om at alt bare skal ordne seg, men så tenker jeg at det har jo egentlig aldri vært helt bra. Til og med helt i starten var det røde flagg. Mye intens kjærlighet, helt ulikt alt jeg har opplevd tidligere, men også helt sinnsvake krangler uten noen grunn. Og jeg vet jo at jeg egentlig ikke vil tilbake til det.. Anonymkode: 9e99c...c92 Aiiiii....han jeg var borti ville gifte seg etter 14 dager...men jeg har aldri vært i et forhold hvor jeg har fått så mye kjeft og drittsinne som med ham. Han snakket om kjærlighet, men jeg følte den aldri, som om han snakket om noe han hadde hørt om,men egentlig ikke visste hva var. Når du tviler, så vær glad for at nå slipper du å gå på nåler noe mer. Anonymkode: ea0b2...c58 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #145 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Aiiiii....han jeg var borti ville gifte seg etter 14 dager...men jeg har aldri vært i et forhold hvor jeg har fått så mye kjeft og drittsinne som med ham. Han snakket om kjærlighet, men jeg følte den aldri, som om han snakket om noe han hadde hørt om,men egentlig ikke visste hva var. Når du tviler, så vær glad for at nå slipper du å gå på nåler noe mer. Anonymkode: ea0b2...c58 Navn som begynner på U ? Anonymkode: 6626c...9f9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #146 Skrevet 23. februar 2021 Ts, hvordan har det gått med deg i helgen? Håper du har hatt noen som har kunnet støtte deg og at du har fått summet deg litt. Og at eksen ikke har plaget deg. Anonymkode: 9f9a1...5fa 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå