Gå til innhold

Hva kan jeg forvente å måtte betale for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på et klesskap som koster 7000,- nytt, men har ikke råd til det. Følger med på Finn men det ligger ikke ute pr nå. Hva kan jeg forvente å betale for det brukt? 

Anonymkode: 7a3f6...c68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halv pris :)

Anonymkode: c1fa9...c58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Halv pris :)

Anonymkode: c1fa9...c58

Så 3500,-?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så 3500,-?

Ja, det er halvpris av 7000 det. 👏

• Liker 10
Skrevet

Av og til gir folk bort slike ting også. Å skru slikt ned og kjøre på gjenvinningsstasjonen er slitsomt. Å selge tar fort en måned. Tagges det med "gis bort" har man 55 meldinger på et minutt, og noen skrur det ned og kjører avgårde innen dagen er omme. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ser på et klesskap som koster 7000,- nytt, men har ikke råd til det. Følger med på Finn men det ligger ikke ute pr nå. Hva kan jeg forvente å betale for det brukt? 

Ting går veldig ofte for halv pris av ny pris på finn. Men det kommer litt an på hvor lett ting er å selge. Jo lenger ting har lagt ute og når det er lite interesse så er det mulig å få prisen litt ned. 

Endret av DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Det kommer an på hvilket skap det er og hvor godt brukt det er også. Selges det fremdeles i butikkene, er det etterspørsel etter det, hvilken pris vil selger ha. Noen møbler fra ikea har høyere pris på Finn enn hva ikea selger det for. Møbler som er ganske nye (mtp når de ble lansert) går for høyere pris enn hva like brukte møbler som ble lansert tidligere går for.

Anonymkode: 64ec2...651

Skrevet

Kjøpte 4 Pax-skap (høyeste typen) for 1000 kr. Skapene var demonterte og vi monterte dem hjemme selv. Alt av innredning var inkludert, alle skruer var med. Ikke en skramme på skapene. God pris, syntes vi.  Løsningen koster minst 6000-7000 ny. 

Anonymkode: e1f93...485

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Maks 1/3 av ny pris. 

Anonymkode: e1f93...485

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden er også ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...