Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men følte et behov for å dele. Kanskje dette forumet har godt av en fin fortelling i ny og ne og ikke bare drama. 

Jeg føler meg så heldig som har en fantastisk kjæreste, en bra jobb, god inntekt og et bra liv. Kanskje vi blir flere om noen få år også. For få år siden hadde jeg aldri trodd at jeg skulle bli så lykkelig, men nå sitter jeg altså her. Vi har nettopp kjøpt oss leilighet sammen, og har det veldig bra. Hverdagen er ikke perfekt, men det er jo sånn hverdagen skal være, er det ikke? Små irritasjoner her og der, men så elsker jeg han og han elsker meg, vi har det bra sammen og det er det som teller. 

Den store fallhøyden er jo selvfølgelig at man blir redd for at man skal miste det når det er så bra. Men det er jo ingen grunn til å gå rundt og tro, og det du vanner, det blomstrer jo. 

Livet er så BRA!

Anonymkode: acde2...812

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint😊🌻 

Anonymkode: 7ac33...417

• Liker 1
Skrevet

Herlig❤️Bare nyt det🥰

Anonymkode: 9d067...f61

• Liker 1
Skrevet

Bra for deg det. Vi er mange som har det motsatt selv om vi gjør alt vi kan for å få det bra. Livet er ikke et rettferdig sted. Alle trekker ikke lodd med gevinst på.

Anonymkode: 5555f...0e8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bra for deg det. Vi er mange som har det motsatt selv om vi gjør alt vi kan for å få det bra. Livet er ikke et rettferdig sted. Alle trekker ikke lodd med gevinst på.

Kan som sagt fort snu seg. Hadde ikke noe vinnerlodd akkurat jeg heller, før nå. Hilsen TS 

• Liker 4
Skrevet

Hørtes veldig fint ut. Hvor gammel er du? :)

Anonymkode: 83ee1...791

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Og, uansett hvor upolitisk korrekt det er, så lurer jeg på om det noen ganger henger sammen med negative holdninger og innstilling.. 

(Nei, det gjelder ikke alle, men det var så veldig tydelig her..)

Anonymkode: df9d6...f06

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hørtes veldig fint ut. Hvor gammel er du? :)

Anonymkode: 83ee1...791

30, hvordan det?

Skrevet

Herlig ❤️ nyt den følelsen du har, og herlig når alt er på stell. Skulle ønske jeg var der selv. Men har selv mange små øyeblikk der jeg kjenner en liten lykkefølelse ❤️ Disse øyeblikkene tar jeg vare på

Anonymkode: 0c121...769

• Liker 2
Skrevet

Blir så glad på dine vegner. Gratulerer🌹😇❤️🔥en stor klem ifra meg. Bare hold på det gode. Det fortjener du

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og, uansett hvor upolitisk korrekt det er, så lurer jeg på om det noen ganger henger sammen med negative holdninger og innstilling.. 

(Nei, det gjelder ikke alle, men det var så veldig tydelig her..)

Anonymkode: df9d6...f06

Det kan være så politisk ukorrekt som det bare vil være, men dette trenger man ikke å lure på engang. Det er virkelig ikke slik at de som stort sett er og blir tilfreds nødvendigvis har sluppet lett unna problemer og sorg i livet. Ganske ofte har slike opplevd minst like mye som var tøft, vondt og vanskelig. 

Noen kan til og med synes alt er vondt, urettferdig og vanskelig selv om de egentlig aldri har hatt virkelig store utfordringer. De kan trekke "vinnerlodd" etter "vinnerlodd", men likevel være misfornøyd, misforstått og synes livet er urettferdig, fordi det alltid er noe de mangler og som ikke er helt perfekt. Det er det de har fokus på. Selv de "vinnerlodd" de får er aldri gode nok. 

Det eneste virkelige vinnerlodde som finnes i livet er en god innstilling og evnen til å være takknemlig og se det gode. Selv når livet er vanskelig. Da kan man oppleve mye vondt og vanskelig, og likevel klare å vektlegge det som er bra, og som man trossalt kan være takknemlig for. 

(Inntil en viss grense iallefall. Alle mennesker kan knuses.) 

Så hyggelig at du deler TS! Ting løser seg som regel for dem som våger å omfavne det gode og tro på at livet kan være og bli bra. ♥️

• Liker 5
Skrevet
Trolltunge skrev (4 timer siden):

Det kan være så politisk ukorrekt som det bare vil være, men dette trenger man ikke å lure på engang. Det er virkelig ikke slik at de som stort sett er og blir tilfreds nødvendigvis har sluppet lett unna problemer og sorg i livet. Ganske ofte har slike opplevd minst like mye som var tøft, vondt og vanskelig. 

Noen kan til og med synes alt er vondt, urettferdig og vanskelig selv om de egentlig aldri har hatt virkelig store utfordringer. De kan trekke "vinnerlodd" etter "vinnerlodd", men likevel være misfornøyd, misforstått og synes livet er urettferdig, fordi det alltid er noe de mangler og som ikke er helt perfekt. Det er det de har fokus på. Selv de "vinnerlodd" de får er aldri gode nok. 

Det eneste virkelige vinnerlodde som finnes i livet er en god innstilling og evnen til å være takknemlig og se det gode. Selv når livet er vanskelig. Da kan man oppleve mye vondt og vanskelig, og likevel klare å vektlegge det som er bra, og som man trossalt kan være takknemlig for. 

Var det ikke akkurat dette vedkommende skrev da? Det var slik jeg forstod det, i alle fall. 

Anonymkode: 2f0bf...94a

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Var det ikke akkurat dette vedkommende skrev da? Det var slik jeg forstod det, i alle fall. 

Anonymkode: 2f0bf...94a

Ja. Jeg sa meg enig med den jeg siterte, uansett hvor "politisk ukorrekt" det måtte være. 

Man må ikke være uenig for å sitere noen. 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...