Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere som kosenavn på guttene deres, ev hva blir dere kalt gutter?

kan man si vennen til gutter, eller går det mest på jenter? hadde en diskusjon i venninnegjengen om dette i dag, og ble ikke helt enige...

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

"lille sukkertøyet mitt" (om han) :sjarmor:

Endret av GreenSky
Skrevet

Han til meg:"pus""kjærest""verdensromvenn"

Jeg til ham:"søtnos" og "kjærestevenn"

La Guapa

Skrevet

tja.. vi bruker egentlig ikke kosenavn i det hele tatt... går mest i "monster" hos oss. bare en dum ting vi la til oss av en eller annen grunn.

Skrevet

Jeg kaldte eksen min baby (beibi i meldinger og sånn)... :roll:

Høres skikkelig cheesy ut men han ble myk som smør når jeg gjorde det. (med riktig tonefall selvfølgelig) Funker fortsatt når jeg tenker meg om... :sjarmor:

Skrevet

Jeg til han: Pus, kjæresesten, kjekken, go-klumpen, KK, elskling og tjukken!

Han til meg: Pus, elskling, lille venn, PP, prinsessen og Milah-mor!

Sikkert mange flere også, men disse er de vi bruker mest! Sjelden vi bruker navn faktisk! :ler:

Skrevet

Han kaller meg som oftest: Prinsesse, Pus eller Jenta mi!

Jeg kaller han som oftest Pus eller Bisken-litt mer tull :sjenert:

Skrevet

Kaller han: kjekken, søtnos`n, pus (da sier han alltid mjau også ler vi :roll: ) sesxy (ja, det er ikke skrive feil) duuuu.. :sjenert:

Skrevet
Hva bruker dere som kosenavn på guttene deres, ev hva blir dere kalt gutter?

kan man si vennen til gutter, eller går det mest på jenter? hadde en diskusjon i venninnegjengen om dette i dag, og ble ikke helt enige...

Må man bli enig om noe slikt? Hva mine venner kaller sine får være opp til de, men ingen andre bestemmer hva jeg skal kalle min mann.

Skrevet

Jeg kaller han; Kjæresten, elskling, kjære

Han kaller meg; kjære, jenta mi, elskede

:klem:

• 1 måned senere...
Skrevet

Hehe..

Han vanligvis kaller meg : sjurunge!, golliks(pleide å kalle meg gull..), og tullhau.

Jeg vanligvis kaller han : mainntull!, tulleball, og mainnhau.

:hoho::ler2:

Skrevet

Det er iallefall en ting som er sikkert. Dersom det ikke er dama du sier slike "navn" til så kan det fort bli misforståelser.

Men, det er jo koselig å bli kallt "kjekken" da uansett :icon_razz:

Skrevet

Jeg kaller han for pus, baby, sexy og min lille due... den siste liker han ikke noe særlig, men jeg sier det automatisk :roll:

Han pleier å si Michelle my belle, pus, kjære og min elskede :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg kaller ham mest sexy og kjekken, men bruker også bamsemums og pudding mer på ert. :ler:

Han kaller meg søtnos, kjære, tullhøne og svima mi.

Vi bruker sikkert andre også, men disse er mest brukt.

Skrevet

Jeg hater slike navn, om vi bruker det er det bare tull, men det hender jeg kun sier nam rett og slett og det er som regel om jeg vil ha sex ;)

Skrevet

Han kaller meg 'Darling' (han er Britisk)

Jeg kaller han 'helten'

Skrevet

Jeg er heller ikke så fan av slike kallenavn, synes ofte det blir litt vel klissete for min del. Men det blir jo av og til brukt her også, men da går det mest i kjære, eller min kjære. Nå for tiden er det mor og far (mest for tull da) ettersom vi skal bli foreldre.

Skrevet

Han til meg: darling, principessen min (blanding av italiensk og norsk etter vaar Italiaferie! :ler: ), Moafi, Nammi, Nammien min, Kitty (det kaller hele familien hans meg!), Babyen min, Bamsemumsen min.

Jeg til ham: Nammen min/Mannen min, Babyen min, darling, Teddybjoernen min.

Ganske taapelige navn, men det faar saa vaere! :ler:

Skrevet
Han til meg: darling, principessen min (blanding av italiensk og norsk etter vaar Italiaferie!  :ler:  ), Moafi, Nammi, Nammien min, Kitty (det kaller hele familien hans meg!), Babyen min, Bamsemumsen min.

Jeg til ham: Nammen min/Mannen min, Babyen min, darling, Teddybjoernen min.

Ganske taapelige navn, men det faar saa vaere!  :ler:

Babyen min? Du tuller? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...