AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Vurderer å studere på nettet, grunnet jobb og forpliktelser. Finner en del negative omtaler av Noroff når jeg søker de opp. Det er gamle omtaler fra over 10 år tilbake. Kanskje de har blitt bedre? Noen som har erfaring med denne fagskolen? Sitter langt inne å søke på en skole som koster mye å studere hos. Anonymkode: 1d4d2...3f0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #2 Skrevet 16. februar 2021 Er ikke fagskole fagskole da? Anonymkode: fefa9...3a0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vurderer å studere på nettet, grunnet jobb og forpliktelser. Finner en del negative omtaler av Noroff når jeg søker de opp. Det er gamle omtaler fra over 10 år tilbake. Kanskje de har blitt bedre? Noen som har erfaring med denne fagskolen? Sitter langt inne å søke på en skole som koster mye å studere hos. Anonymkode: 1d4d2...3f0 jeg ville i første omgang trålt nett etter offentlige skoler med samme studier. jeg hadde aldri betalt så mye for en fagskoleutdannelse. noroff har også bachelorstudier osv, men igjen, de koster og jeg ville nok grundig research for å sjekke om disse utdannelsene faktisk gir jobb. Anonymkode: dded4...391
mmd Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.2.2021 den 15.32): jeg ville i første omgang trålt nett etter offentlige skoler med samme studier. jeg hadde aldri betalt så mye for en fagskoleutdannelse. noroff har også bachelorstudier osv, men igjen, de koster og jeg ville nok grundig research for å sjekke om disse utdannelsene faktisk gir jobb. Anonymkode: dded4...391 Støttes!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Jeg har gått på Noroff og jeg er fornøyd, mest med prat jeg gikk på Film & TV linja, men samtidig så er det mer kred å ha gitt på Lillehammer eller Westerdals f.eks. Vet ikke hva du skal studere da. Og nettstudier vet jeg ikke så mye om. Noroff hadde hvertfall et kjempebra miljø, da jeg gikk der i Bergen, og man kunne jobbe sammen på tvers av linjer og sånt. Anonymkode: 63d60...f10
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Jeg går grafisk design på nett der nå og trives. Syns det er herlig å kunne jobbe når jeg vil og oppgavene er ganske interessante og relevante. Søkte på nett fordi jeg ville jobbe hjemme, men det passet virkelig perfekt med tanke på koronaen i tillegg 😂 Jeg betaler 35 000 per semester og det støttes av Lånekassen. Anonymkode: 688a7...9e1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg går grafisk design på nett der nå og trives. Syns det er herlig å kunne jobbe når jeg vil og oppgavene er ganske interessante og relevante. Søkte på nett fordi jeg ville jobbe hjemme, men det passet virkelig perfekt med tanke på koronaen i tillegg 😂 Jeg betaler 35 000 per semester og det støttes av Lånekassen. Anonymkode: 688a7...9e1 er det et vanskelig studie? kan man være helt nybegynner? Anonymkode: 22551...c71
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #8 Skrevet 18. februar 2021 Nei, noroff er ikke ansett som god utdanning.... Anonymkode: 578fa...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå