AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Å gå til fotpleier er ikke aktuelt ettersom jeg er EKSTREMT kilen, og jeg klarer ikke at andre enn meg selv tar på føttene. Jeg har fotfil, fotkrem og såpe til fotbad. Men det skal mye til for å få bort all huden, og den tørre huden kommer tilbake bare etter noen dager. Hvordan holder dere føttene deres fine? Anonymkode: 7bcea...31d
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Jeg smører meg hver kveld. Jeg har den elektriske fotfilen, men har ikke så mye hard hud å bruke den på. Jeg hadde masse hard hud før på den ene foten, hard hud og liktorner. Men 6 uker i gips gjorde susen og fjernet alt. 6 uker uten å kunne vaske foten. Når jeg fikk av gipsen, ga jeg hele foten en skikkelig skrubb da jeg følte meg ekkel etter så mange uker uten å kunne vaske meg, og masse masse død hud fulgte med i skrubben. All den harde huden og liktornene jeg hadde på foten forsvant når jeg skrubbet. Alt borte. Nå 7 år senere er enda huden på foten silkemyk uten noe hard hud noe sted 😄 Anonymkode: ff520...3ae
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Jeg får ille hard hud, men myk død hud som blir hvit eller lilla og spesielt synlig etter føttene har vært i vann. Tips til å få det bort? Det går ikke å file det bort da det er så mykt selv når føttene er tørre. Anonymkode: 239c7...410
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Har du prøvd baby foot-produktet? Det må brukes med jevne mellomrom, men det fungerer hos meg 😊 Død hud forsvinner etter hvert etter at man har brukt det. Anonymkode: b224c...a82 2
Lillemymle Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har du prøvd baby foot-produktet? Det må brukes med jevne mellomrom, men det fungerer hos meg 😊 Død hud forsvinner etter hvert etter at man har brukt det. Anonymkode: b224c...a82 Dette! Baby foot er genialt. Jeg bruker dette et par ganger i året. Og så må man være flink til å smøre føttene daglig. 2
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 Brukte en krem med salisylsyre som skulle virke på hard hud. Utviklet et kløende eksem som tok uker å bli kvitt. Har brukt baby-foot og lignende med hell og de inneholder samme virkestoff så vet ikke hva som skjedde. Nå er det lenge til jeg kommer til å prøve noe sånt. Bruker en metall fotfil i dusjen innimellom og smører føttene med mye fet krem før jeg legger meg med bomullsokker over.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 Jeg filer de innimellom og bruker hver dag å smøre den med Babyfoot krem. De er så myke og etter at jeg begynte med denne fotkremen så filer jeg de sjeldnere og sjeldnere. Tar fotbad 2 ganger i uken. Vi må ta mer vare på føttene våre, de bærer på hele kroppen Og du MÅ smøre den hver dag og ikke bare noen ganger. https://www.blivakker.no/product/3081995?gclid=EAIaIQobChMI9fmc39ns7gIVngWiAx1ECgTJEAQYASABEgJJe_D_BwE Anonymkode: 8fdb3...b5f 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #8 Skrevet 16. februar 2021 Normal sin variant av baby foot er for øvrig helt ok, og mye billigere. Anonymkode: 90330...7ca 1
Suzzi Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 Er ikke så plaget med tørr og hard hud, men kan bli et lite problem ved dårlig stell av føttene. Bruker av og til en fotfil, men synes jeg får best resultat når jeg bare bruker fotkrem morgen og kveld. Da trenger jeg ikke å gjøre noe mer. Liker veldig godt denne som jeg kjøper på kicks:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå