AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Del Skrevet 15. februar 2021 Jeg trenger en ny pre-workout, har noen gode tips? En som smaker greit, og ikke gjør deg kvalm helst:)) Anonymkode: 78dc3...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalibita Skrevet 16. februar 2021 #2 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg bruker «I am fucked up» med smak Cloudy Apple og er fornøyd med den🙋🏽♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #3 Del Skrevet 16. februar 2021 Jeg har brukt Bodylab sin tidligere. Fungerte greit. Anonymkode: 2818c...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Del Skrevet 16. februar 2021 Lalibita skrev (16 timer siden): Jeg bruker «I am fucked up» med smak Cloudy Apple og er fornøyd med den🙋🏽♀️ Den prøvde jeg også nå, den var skikkelig god! Så er med å anbefaler den 😂 Anonymkode: d6f62...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Del Skrevet 16. februar 2021 The Butcher, Fucked Up, C4. Også fornøyd med Stardust sin, men den smakte så sukkersøtt og grusomt at jeg sleit med å få den ned. Tror snart jeg har vært igjennom hele PWO-sortimentet på tights.no😅 Anonymkode: 5cefe...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå