Tuppeluri Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Har bestilt navnfest og har fått spørsmål om hva vi ønsker oss til babyen. Vi er ikke kristne og vil ikke ha de typiske tingene som graverte kirker på og sånt. Men så kunne vi tenkt oss en navntavle! Er det å oppdrive uten kirke på? Og eventuelle andre dåpsgaver som passer seg til navnfest?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Jeg ville ha ønsket meg fotoalbum man kan gravere, barnehagesekk, smykker man kan gravere, avisa fra den dagen ungen skal ha navnfest, en bamse med sydd navn og dato på navnfesten, et service man kan male/skrive navn og dato på. Noen forslag i hvertfall Anonymkode: d68a2...3be
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #3 Skrevet 19. februar 2021 Vi fikk: Barnehagesekk Fine bøker (Den store mummiboka, eventyrbøker, osv.) Gode hjemmestrikka pledd Sparebøsse Barnebestikk 17. mai-sløyfe til barn Penger på fond Barneservise Det er det jeg husker Anonymkode: 6136e...930 2
Eneri Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Armbånd med navneplate. Sparebøsse. Smykkeskrin. Skinnfell 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Opprette sparekonto, fond, bitcoin. Anonymkode: 1ba30...7a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå