Gå til innhold

Hvordan er det å være med en partner som ler hele tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å ha en kjæreste som ler og humrer i annenhver setning, litt sånn som Charter Hilde /Truls Svendsen?Jeg sitter og ser på Truls Svendsen og Hellstrøm på tur, og Svendsen ler/skratter på innpust og utpust, både når det passer seg og ikke passer seg.

Jeg synes det er slitsomt med folk som ler etter hver setning, uansett om de prater om døden eller forteller en vits.

Hadde aldri klart å ha en mann som flirte og spøkte hele tiden.

Når den første stormende forelskelsen hadde lagt seg, hadde det blitt et irritasjonsmoment.

Anonymkode: 866ee...4d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsomt. Nei takk. 

Anonymkode: 192b9...026

• Liker 5
Skrevet

Hadde vært veldig glad om jeg hadde en som Truls Svendsen i livet mitt!

Anonymkode: 556f0...bef

• Liker 8
Skrevet

Det er vel ingen som gjør det. Tror du Truls er sånn hjemme i hverdagen? 

• Liker 3
Skrevet

Tror jeg kan garantere at de ikke ler hele tiden. Jo mere "på" sosialt utad jo mørkere bak gardinene. 

Anonymkode: 5ea0c...b45

• Liker 3
Skrevet

Ts her.

Har en kollega på jobb som ler etter hver bidige setning, og jeg holder på å irritere meg grønn.

Feks: 

Jeg: Jeg har satt på ei ny maskin, gidder du å slå den av før du går hjem, er du grei?

Hun: He he he det går bra, men skal ha dobbelvakt så blir her til i kveld, he he he he he he he he he he he he. Aldri så galt at det ikke er godt for noe  sa brura, he he he he he 

Jeg: Så flott da, da får du tjent deg litt ekstra til ferien.

Hun: He he he ja Kenneth ringte og spurte meg i går da jeg var på vei hjem, he he he he he he he he he he he he Du vet det ordner seg for snille piker he he he he he he he 

Jeg: 😖

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hadde vært veldig glad om jeg hadde en som Truls Svendsen i livet mitt!

Anonymkode: 556f0...bef

Hæ? Fordi han ler mye eller fordi du synes han er lekker?

Skrevet

Jeg har aldri sett de to. Men jeg datet ei som lo hele tiden og hun har sikkert sett de.

Uansett, datingen tok slutt nokså raskt, og det var mye på grunn av denne lattergreia. 

Anonymkode: ec810...ef7

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke orket det. Kona til svigerfar er sånn, det virker ganske slitsomt og falskt. Hun er trivelig altså, men jeg blir så distrahert av den "fyll-latteren".

Ikke sikkert Truls er like ille på hjemmebane og i dagliglivet da :)

Anonymkode: 8ecb2...87b

• Liker 3
Skrevet

Jobbet med ei som var sånn. Da jeg først møtte henne følte jeg at jeg måtte være verdens mest gøyale person. Hun lo av ALT jeg sa. Og av seg selv, viste det seg. Og lo like godt av hva alle andre sa.   Jeg kunne spørre henne om hun feks hadde vært innom rom nr 19, og typisk svar var "Haha, ja,, haha, det har jeg, hahahaha". 

Når jeg ble bedre kjent med henne så skjønte jeg at latteren bare var et symptom på en enorm usikkerhet. 

• Liker 6
Skrevet

Noen er bare blid og glad, andre maskerer tomhet med latter. 

Jeg har iblant blitt beskyldt for å være fake (eller gal) når jeg har vært glad og forelska. Det har gjort at jeg nå ikke viser sånt så tydelig mer. Det virker nesten som folk liker bedre at andre er sure enn det motsatte. 

Anonymkode: 6ff64...0c5

• Liker 1
Skrevet

Tror det går fint. Man trenger en god latter.

Anonymkode: 2ebc9...185

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen er bare blid og glad, andre maskerer tomhet med latter. 

Jeg har iblant blitt beskyldt for å være fake (eller gal) når jeg har vært glad og forelska. Det har gjort at jeg nå ikke viser sånt så tydelig mer. Det virker nesten som folk liker bedre at andre er sure enn det motsatte. 

Folk foretrekker ikke sure folk, men å le hele tiden og svare med  latterbrøl når man blir spurt om man kjørte kollektivt eller kjørte bil til jobben, er slitsomt.

Ts

• Liker 5
Skrevet

Kan bare snakke for egen del. Jeg er stort sett alltid blid, men når jeg ler er det ekte. Noen er veldig hypre,  tror noen bare er slik, mens andre gjør det for å skjule egen usikkerhet. 

Anonymkode: a4384...600

• Liker 1
Skrevet

Kan bare snakke for egen del. Jeg er stort sett alltid blid, men når jeg ler er det ekte. Noen er veldig hypre,  tror noen bare er slik, mens andre gjør det for å skjule egen usikkerhet. 

Må bare spørre: er du blid fordi du ikke har problemer og livet ditt er akkurat sånn som du liker å ha det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må bare spørre: er du blid fordi du ikke har problemer og livet ditt er akkurat sånn som du liker å ha det?

Jeg er blid fordi jeg har det bra ja :) Jeg har vært gjennom mye i livet, så for meg er en helt vanlig dag uten "gruff" en veldig god dag. Setter pris på ganske så enkle ting i hverdagen :) 

• Liker 7
Skrevet

Jeg er blid fordi jeg har det bra ja :) Jeg har vært gjennom mye i livet, så for meg er en helt vanlig dag uten "gruff" en veldig god dag. Setter pris på ganske så enkle ting i hverdagen :) 

Mange er født blide og positive. Hvordan er sånne folk når livet er tøft og vanskelig? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Folk foretrekker ikke sure folk, men å le hele tiden og svare med  latterbrøl når man blir spurt om man kjørte kollektivt eller kjørte bil til jobben, er slitsomt.

Ts

Haha, latterbrøl faktisk 😂 

Men, seriøst. Skjønner at det kan være slitsomt.  Men hun kollegaen jeg snakket om. Jeg vet at det kunne gjøre andre usikre. Folk som ikke kjente henne så godt. For det er oppsiktsvekkende å høre noen le av absolutt alt. Man lurer litt på hva som skjer:) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er glad fordi jeg setter stor pris på et normalt liv. Selv når livet ikke går helt som jeg vil, finner jeg mye glede i hverdagen. Jobber feks med folk som klager mye over jobb. For få år sia visste jeg ikke om jeg kunne jobbe. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...