Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine venninner oppfører seg merkelig om dagen.

Vi har hengt mye sammen siste åra, begge var singel og delte en lidenskap for fjellturer. Ho har vært ei god støtte for meg.

Så fant jeg meg kjæreste. Ikke vil ho treffe han, ikke på tur sammen med han og driver og ghoster meg og beskylder meg for å være dårlig på å ta kontakt. Hva kan greia være?

Ho er 50 år og singel på 8. året. Anyone?

Anonymkode: e530a...369

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle hun dra på tur med kjæresten din?

Anonymkode: 196d3...292

• Liker 3
Skrevet

Hun føler bare at hun har mistet det som var. Om han alltid nå er en del av dere, på hyttetur og turer ellers, så blir det jo noe helt annet for henne. Hun takler det bare dårlig tydeligvis.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skulle hun dra på tur med kjæresten din?

Meg OG kjæresten. Tenkte ut fra vår livsstil at det ble mer naturlig enn kafe. 

TS

Skrevet

Veldig merkelig og umodent oppførsel av venninnen din.

Jeg tror hun er misunnelig fordi du har fått deg type, og ikke hun. Samtidig så savner hun nok å ha deg for seg selv og savner turene deres.

Søsteren min har hatt kjærlighetssorg etter skilsmisse for 6 år siden, og da jeg plutselig fikk meg kjæreste, ble hun helt rar.

Når jeg snakket om han til henne var hun helt fjern, svarte meg ikke og løp ut omtrent.

Når jeg fortalte om han til vår felles mor, og hun var tilstede, gikk hun også ut av rommet med en gang jeg nevnte navnet hans.

Hun nevnte han ikke eller spurte ikke et eneste spm om han. Hilste nesten ikke på han når hun møtte han etter 2 år senere,  og viser tydelig med kroppsspråket at hun ikke har noe til overs for han.

Tror du må ta en alvorsprat med henne.

Anonymkode: 811ba...f2c

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Meg OG kjæresten. Tenkte ut fra vår livsstil at det ble mer naturlig enn kafe. 

TS

Det er sjelden noe stas å dra på tur med et par. Men at hun ikke vil treffe ham i det hele tatt er kanskje litt merkelig.

• Liker 8
Skrevet

At hin ikke vi være femte hjul på vogna med et nokså ferskt par har jeg stor forståelse for... Det er faktisk ganske kjipt når en venninne man har tilbragt mye tid med får seg kjæreste - sosiallivet ditt får en trøkk du ikke kan gjøre noe med, samtidig som du forventes å være glad på hennes vegne. Hun har kanskje ikke håndtert det prikkfritt, men det at du ikke engang skjønner hvorfor hun ikke synes dette er like stas som deg sier vel litt om at det har ikke du heller...

• Liker 3
Skrevet

Hun har ikke noe relasjon til han fra før da? Slik at hun ikke vil treffe han?

Anonymkode: e86e7...49f

• Liker 1
Skrevet

Hun vil være med deg alene. Kanskje hun sliter med sosialangst? 

Anonymkode: c332c...352

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...