AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Jeg hadde bestilt time til foliestriping. Jeg hadde fra før lysebrunt/mørkebrunt hår. Når jeg kommer får jeg beskjed om at jeg kan heller ta hettestriping, siden det tar kortere tid. Prøvde å si at jeg ville ha foliestriping ettersom jeg har tatt hettestriping tidligere og ikke vært fornøyd siden jeg synes man såvidt ser noe forskjell. Jeg ønsker å bli mer lyseblond, og siden jeg ønsker en slik forskjell ville jeg ha foliestriping siden jeg tenkte det ville gjøre håret lysere enn hettestriping ville gjort. Likevel tar hun frem en hette og begynner å stripe. Hun er hardhendt og river håret hardt gjennom hetten, ser at masse hår blir REVET av. Når vi er ferdig med stripingen føner hun håret mitt litt før hun begynner å børste det. Hun sier at håret blir ekstra flokete pga hetta. Til slutt orker hun ikke børste det mer og sier seg ferdig mens jeg sitter der med masse floker i håret og halvt vått hår?! Er ganske konfliktsky så jeg takket og betalte for meg. Betalte noe med 1700kr. Nå i ettertid ser jeg så vidt forskjell på hvordan håret var før behandlingen og slik det er nå. Er absolutt ikke fornøyd! Har betalt for å sitte igjen med nesten akkurat det samme håret som før. Er det innafor å klage på dette? Har aldri klagd på slikt før, hva synes dere? Anonymkode: 7c6c1...874
powerpuffen Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Ja, dette bør du klage på. Om frisøren virkelig ikke kunne gi deg foliestriper så burde hun sendt deg et annet sted. 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Mente selvfølgelig at jeg hadde lysebrunt/MØRKEBLONDT hår fra før av! Ts Anonymkode: 7c6c1...874
Gjest Brunette89 Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Hettestriper er definitivt nesten alltid veien å gå når man skal ha en stor fargeforandring. Folie kan fort gjøre deg veldig stripete om du skjønner , masse hettestriper blendes bedre . Så teknikk synes jeg man skal være opp til eksperten . Men om frisøren er noe flink er en annen sak ;( jeg har selv vært frisør i 12 år , å misfornøyde kunder vil jo ingen ha . Du kan absolutt klage , men alt kommer jo an på hva som var avtalt på forhånd og hva du fikk . Synes forøvrig du betalte veldig lite ? Regner med du da fikk ganske lite striper / kortere hår .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå