AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Har nettopp kjøpt aerosleep overmadrass og ser nå at den er littegrann mindre enn selve madrassen som fulgte med i bedside criben (yngri tova), skal det gå bra? Eller må jeg kjøpe en større størrelse og kutte den ned selv til samme som madrassen selv?Grunnen til at jeg kjøpte akkurat denne overmadrassen er for at babyen kan puste hvis han snur seg. Anonymkode: 47fda...570
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Den dekker vel hovedflaten? Har samme med min,men er jo bare å justere overmadrassen etter hvor baby er plassert. Anonymkode: 3accb...63a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Det er også overmadrassen i madrasspakken, både til bedside crib og sprinkelseng. Du trenger ikke kjøpe en større, bare legg overmadrassen slik at den er jevnt over madrassen, da skal den dekke det området som babyen kan få ansiktet nedi. I sprinkelsengsengen er den vel ca 2 cm fra alle kantene, og det har aldri vært et problem at hun får ansiktet nedi madrassen så langt ut på kanten. Anonymkode: 156a4...a5b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Tusen takk for svar! det er kun på sidene at det ikke er overmadrass, da satser jeg på at det går fint og at han ikke surrer seg bort i siden. Anonymkode: 47fda...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå