Gå til innhold

Du som er plus size: kjøper du brukte klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, gjør du det? Hvorfor, hvorfor ikke? Er det vanskelig å finne fine plagg i din størrelse?

Har lest at i USA er det et problem at normalstore folk kjøper de fine plaggene i større størrelser enn de trenger for så å redesigne og sy dem om, dermed blir det veldig utplukket utvalg igjen til folk som vil kjøpe bruktklær og som trenger store størrelser. Er det slik her i Norge også?

Anonymkode: 8b9fd...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er plus size (46/48) og har handlet mye brukt både på loppemarkeder, gjenbruksbutikker og på nett. Problemstillingen du nevner har jeg aldri hørt om, så jeg aner ikke om det gjelder i Norge. 

Når jeg skal handle brukt, pleier jeg ofte å se etter spesifikke merker som har en stil jeg liker og som finnes i min størrelse. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg handler nesten bare brukt. Er medlem av noen grupper på Facebook der det blir solgt klær som knapt nok er brukt (folk selger unna etter hvert som de går ned/opp i vekt).

Anonymkode: ae093...191

Skrevet

Ja, jeg gjør det. Kjøper mye på Tise

Anonymkode: 7cf1c...e38

Skrevet

Jeg handler brukt fra UK og USA. Kjøper spesielle merker som jeg liker godt og har brukt gjennom mange år, men som ikke selges her til lands. Det eneste problemet jeg har støtt på er at USA har noen sinnsyke priser på porto til Europa. 

Anonymkode: 908ac...4c2

Skrevet

Jeg vet ikke om det bare er meg som er sær, men jeg ser nesten aldri noe på Tise som er aktuelt. På Finn har jeg derimot gjort mange gode kjøp. Har også funnet en del via Ebay. 

Ellers pleier jeg å tråle loppemarkeder hver vår og høst. Desverre har ikke det blitt noe det siste året pga koronaen. 

Skrevet

Jeg bruker 42-46 og har handlet en del brukt via eBay (USA og UK). Har ikke vært borti den problemstillingen du beskriver.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...