Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fant hverandre i voksen alder og har vært sammen ca 5 år nå. Synes vi har det veldig bra, men syns også vi strever med forventninger. Kanskje spesielt jeg. Har endel skuffende erfaringer i baggasjen og sa tydelig i fra i begynnelsennav forholdet at det mest krevende med meg var at jeg trengte mye bekreftelse på at jeg var dama hans/glad i meg/elsket meg osv. utover dette har jeg mye å gi både av kjærlighet, lojalitet og nærhet. 

Så var vi på fest i helgen med middag og drikke. Kjent og god vennekrets. Etter middag blir vi litt delt, men saken er at vi ikke snakket noe sammen etter at vi spiste. Resten av festen ble han sittende i en gruppe og jeg i en annen. Jeg var bortom hos han ett par ganger, men klarte ikke få særlig kontakt da han var opptatt å prate med andre. Jeg går litt ned for telling, men vil ikke være urimelig.  

Derfor spør jeg ... er det vanlig at par går på fest sammen, men er totalt oppslukt av andre sånn at man ikke snakker med partneren sin før det er på tide å gå hjem( 4-5timer) 

vil gjerne ha ærlige svar. 

Anonymkode: 77fe7...2cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det er normalt å henge med andre, men også normalt å sjekke innom partner noen ganger i løpet av kvelden. Kjip følelse om det virker som partner bare glemmer deg helt.

• Liker 15
Gjest lillefrøkengrei
Skrevet

For oss så er det helt normalt ja, og jeg synes det er utrolig behagelig. 

Skrevet

Jeg hadde fått helt klaustrofobi om min mann hang på meg i slike sammenhenger. Hadde vært annerledes om det var i et selskap der jeg kjente folk og ikke han. Da hadde jeg hatt vært mer med han.

• Liker 27
Skrevet

Eh...Nei...Ville følt meg uviktig ! ( dame 45 🙂)

Anonymkode: 23dcc...f59

• Liker 2
Skrevet

Min mann og jeg går ikke på fest sammen. Han har sine kompiser, jeg har mine venninner. Men om vi f eks er på en familiefest, sitter vi ikke nødvendigvis i samme gruppe når vi prater med andre. Han og jeg er jo sammen hver eneste dag, må ikke på død og liv være sammen på fest.

Anonymkode: 4e60c...6b2

• Liker 13
Skrevet
Perleugla skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde fått helt klaustrofobi om min mann hang på meg i slike sammenhenger. Hadde vært annerledes om det var i et selskap der jeg kjente folk og ikke han. Da hadde jeg hatt vært mer med han.

Det er jo ikke snakk om å henge seg på. Her hadde vi ingen kontakt på 4-5 timer. Ts. 

Skrevet

Kan fint henge med litt ulik gruppering ja, men for oss er det naturlig å sjekke inn i løpet av kvelden. Et smil, en berøring, et spørsmål som "skal hente noe drikke, vil du ha noe i samme slengen?"

Anonymkode: 1fb34...769

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke snakk om å henge seg på. Her hadde vi ingen kontakt på 4-5 timer. Ts. 

Det ville vært helt normalt for oss å ikke ha kontakt ila 4-5 timer på fest eller i selskap når vi er sammen med en kjent vennekrets. 

• Liker 10
Skrevet
KoopaTroopa skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker det er normalt å henge med andre, men også normalt å sjekke innom partner noen ganger i løpet av kvelden. Kjip følelse om det virker som partner bare glemmer deg helt.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eh...Nei...Ville følt meg uviktig ! ( dame 45 🙂)

Anonymkode: 23dcc...f59

Enig 

Anonymkode: 73f57...7bb

Skrevet

Si fra om sånt, gjerne i forkant. Hadde en eks som helst ville gjøre det sånn som TS beskriver, og så hadde jeg en eks etterpå det som kunne kjefte meg ut fordi vi ikke fikk nok tid sammen på festen. Begge mente selvsagt at deres måte å gjøre det på var den helt selvfølgelige, og at jeg var en idiot som ikke skjønte det.

Anonymkode: 95a82...e38

• Liker 2
Skrevet

Par henger da ikke sammen på fest, det er bare kleint. Voks opp. Og hvem går på fest nå midt i en pandemi? 

Anonymkode: 9f6ea...91e

• Liker 11
Skrevet

Snakker som regel ikke med ham i løpet av hele festen, snakker jo nok med ham ellers. Passer oss begge utmerket.

• Liker 7
Skrevet

Jeg og eksen var sånn at dro vi på fest så snakka vi med andre nesten hele kvelden, MEN, ca en gang i timen eller noe sånt gikk vi sammen og tok en røyk eller pratet over en bolle chips, eller whatever, men vi fikk noen minutter kontakt bare vi to. Om jeg satt i sofaen så kom han også bort og la armen rundt meg litt. Jeg hadde ikke akseptert 4-5 timer alene mens han snakka rundt med alle. 

Vi var i 30 og 40årene.

Anonymkode: 4346b...a5d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan fint henge med litt ulik gruppering ja, men for oss er det naturlig å sjekke inn i løpet av kvelden. Et smil, en berøring, et spørsmål som "skal hente noe drikke, vil du ha noe i samme slengen?"

Anonymkode: 1fb34...769

Dette hadde vært perfekt for meg. Jeg har også tatt det opp tidligere og gitt eks fra tidligere forhold hvor vi hadde det sånn og fortalt nåværende hvor bra det fungerte. 

• Liker 2
Gjest Bet-t-ina
Skrevet (endret)

Det er ganske vanlig at kvinner og menn samler seg hver for seg i vår gjeng. Det skjer naturlig. Vi snakker om forskjellige ting og temaer. Det betyr ikke at vi ikke samler oss igjen. Vi ankommer sammen og drar hjem sammen. Det er helt naturlig for oss, og veldig mange andre. 

Endret av Bet-t-ina
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Par henger da ikke sammen på fest, det er bare kleint. Voks opp. Og hvem går på fest nå midt i en pandemi? 

Anonymkode: 9f6ea...91e

Tenkte akkurat de samme tingene. 

Anonymkode: 9eee0...c53

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan være på fest i flere timer uten «å henge» med min mann i løpet av kvelden. Men hvis man er på fest med partnerens venner og man ikke er helt med i gjengen, vil det være naturlig at partner er litt mer årvåken. Ikke noe svart/hvit svar å gi.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Si fra om sånt, gjerne i forkant. Hadde en eks som helst ville gjøre det sånn som TS beskriver, og så hadde jeg en eks etterpå det som kunne kjefte meg ut fordi vi ikke fikk nok tid sammen på festen. Begge mente selvsagt at deres måte å gjøre det på var den helt selvfølgelige, og at jeg var en idiot som ikke skjønte det.

Anonymkode: 95a82...e38

Nen hva liker du, da?

Anonymkode: d8403...3c3

Skrevet

Det hadde passet meg perfekt! Dessverre har jeg en mann som helst vil være klint inntil meg til enhver tid. Dette er noe av årsaken til at han om ikke så alt for lenge blir min eks... 

Anonymkode: 2d47f...2bd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...