AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 En mann jeg jobber sammen med sier dette av og til. Han mener vi oppfører oss likt, har lik personlighet og litt like vaner og hobbyer. Er dette et tegn på at han er interessert i meg? Hvorfor ønsker han å fortelle meg dette? Anonymkode: 81f30...099
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Det trenger absolutt ikke å bety at han er interessert nei. Det er en helt vanlig måte å snakke på med folk man blir kjent med... Anonymkode: 671d9...f62 7
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Ikke bli helt innbilsk nå😅 Jeg prater også om likheter med både kvinner og menn jeg treffer, det er viktig for et godt arb.miljø😄 Anonymkode: ebc1e...f92 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #4 Skrevet 16. februar 2021 Hvis det er en gjentakende greie kan det være en måte å knytte tettere bånd til deg, som igjen kan være et tegn på at han er interessert. Så kommer det an på om man hører til de som mener like barn leker best eller at man bør være forskjellige. Anonymkode: 88208...dfc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #5 Skrevet 16. februar 2021 Motsetninger tiltrekker hverandre, er jonet uttrykk. Sånn sett er man ikke nødvendigvis noen match om man et like. Heller tvert imot. Anonymkode: 3efef...f7b
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #6 Skrevet 16. februar 2021 Er han vestlening? Det uttrykket bruker jeg som fyllsetning. Akkurat som "ja, det blir kjekt" eller "ja, det kan du sei". Så nei, det ville ikke uttrykt interesse om jeg sa "der er vi like" Anonymkode: 7a5e0...2b9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå