Gå til innhold

Barnehage og oppsigelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej! Eg har en datter i Barnehage som er 2 år +, ønkser å si opp plassen hennes...vi trives ikke og føler oss ikke inkludert. Bhg er anonym, men det ligger i vestfold   ! Hvordan går jeg fram ?? Noen som har peiling på oppsigelse ?

Anonymkode: 2d200...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver en oppsigelse som leveres barnehagen. Som regel 3 mnd oppsigelsestid. 

Skrevet

Hva er planen videre? 

Anonymkode: e76cc...a9b

Skrevet

Stakkars barn som plutselig bare skal være hjemme når hun er vant til å kunne leke med andre hver dag.

Anonymkode: 3d345...52a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stakkars barn som plutselig bare skal være hjemme når hun er vant til å kunne leke med andre hver dag.

LOL 

Du vet fleste 2 åringer helst vil være med mamma, right? Er faktisk andre arenaer å møte andre barn også;) men spydig er du hvertfall, det skal du ha. 

Anonymkode: a4c06...a58

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er planen videre? 

Er'e mammapolitiet på ferde? Ta deg en pause, og les no forskning. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

LOL 

Du vet fleste 2 åringer helst vil være med mamma, right? Er faktisk andre arenaer å møte andre barn også;) men spydig er du hvertfall, det skal du ha. 

De fleste 2 åringer vil ikke nødvendigvis bare være med mamma, nei. Hvor treffer man andre barn nå i en pandemi? 

• Liker 1
Skrevet

Husk at 1. mars er fristen for hovedopptaket til barnehager, hvis du tenker at hun bør ha ny plass til høsten er det lurt å søke nå🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ca362...8ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste 2 åringer vil ikke nødvendigvis bare være med mamma, nei. Hvor treffer man andre barn nå i en pandemi? 

Åpen barnehage. Men nå er det kun lov å gå en dag i uken pga corona,så det blir jo veldig sjeldent for ett barn som er vant til å leke med andre barn

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åpen barnehage. Men nå er det kun lov å gå en dag i uken pga corona,så det blir jo veldig sjeldent for ett barn som er vant til å leke med andre barn

Her er ingen slike barnehager åpen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Må det fordi hu trives ikke som før......Griner seg i hjel i flere måneder og mange misfornøyde foresatte..

Skrevet

takk for svar alle sammen 🙂  det lå mer i barnehagen sine nettsider. skal søke et nytt sted før 1.mars

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva er planen videre? 

bytte barnehage :--)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er ingen slike barnehager åpen. 

Så rart! Jeg bor i Bergen her mye er stengt ned nå å kjempe strenge regler. Men åpen barnehager er ikke stengt,de mente at det var viktig at disse holdt åpent.

Skrevet
Mamma1994 skrev (1 minutt siden):

Må det fordi hu trives ikke som før......Griner seg i hjel i flere måneder og mange misfornøyde foresatte..

Da burde det vært med i hovedinnlegget.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så rart! Jeg bor i Bergen her mye er stengt ned nå å kjempe strenge regler. Men åpen barnehager er ikke stengt,de mente at det var viktig at disse holdt åpent.

Eh, jo, de fleste er faktisk stengt i Bergen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh, jo, de fleste er faktisk stengt i Bergen. 

Beklager prinsesse at jeg kun ordlegge meg så gruusomt feil! De 5 åpen barnehagene jeg har variert å gå i før corona;alle de er hvertfall åpen. Alle har reklamert på facebookgruppen at de er åpen igjen. Jeg var senest i åoen barnehage idag så NOEN er åpen da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Beklager prinsesse at jeg kun ordlegge meg så gruusomt feil! De 5 åpen barnehagene jeg har variert å gå i før corona;alle de er hvertfall åpen. Alle har reklamert på facebookgruppen at de er åpen igjen. Jeg var senest i åoen barnehage idag så NOEN er åpen da.

Å.. Og de var åpen forrige uke? Nei, nemlig. De stenger støtt og stadig, ikke noe stabilt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Å.. Og de var åpen forrige uke? Nei, nemlig. De stenger støtt og stadig, ikke noe stabilt. 

Herregud hva er det med deg?? Jeg har da ikke påstått at de var åpen forrige uke! Jeg har sagt at denne uken er det minst 5 åpne barnehager i Bergen som holder åpent. Har overhodet ikke prøvd å påstå at det er stabilt! Det var ett tips til hva denne moren kan gjøre når hun ikke lenger har bhgplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...