AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #1 Skrevet 15. februar 2021 Har fjernet en føflekk på skulderen, akkurat der hvor bh stroppen pleier å sitte. Ble litt tull med såret, og lege sa jeg skulle være forsiktig og teipe det i 1 år. Har prøvet bruke mine vanlige bher, men skulderen min er slik at bh stroppen bare glir på plass der den alltid pleier å sitte, nemlig der hvor såret og tapen er 🙄 Så nå må jeg kjøpe meg noen nye bher uten stropper, for jeg blir gal av å ha på bhen med en stropp 😂 den bare faller av hele tiden. Eller den ene puppen faller ut Jeg bruker bh str 80 DD. Finnes det noe bh jeg kan bruke som ikke bare faller av? Har tidligere prøvet de som bare en et «bånd» over puppene i tynt stoff, men de bare faller av de også. Har prøvet stive bher som egentlig er for kjoler uten stropper, men det er direkte ubehagelig, for da må den være så stram rundt livet og jeg får nesten gnagsår under puppen og under armen 🤦🏼♀️ Og ja, vet det er mange er inne som mener man kan bare gå uten bh, men for meg må jeg ha på bh, føler meg helt naken uten 😕 pusser også opp en leilighet med faren min, og føler ikke helt for å gå rundt uten bh..... men heller ikke de jeg bruker nå, for de bare faller av 😩 jeg har fått oppgave å male vegger, så jeg beveger meg mye opp og ned, så trenger noe som sitter Tenkte på treningsbh, men de går jo over skuldrene de også 😕 tips trengs sårt!!! Anonymkode: e16da...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2 Skrevet 15. februar 2021 Og jeg skrev store pupper, er IKKE faste silikon pupper som sitter der de skal, her trengs det støtte altså! Anonymkode: e16da...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #3 Skrevet 15. februar 2021 Hva med BH hvor stroppene går i kryss bak? Da vil de vil legge seg litt annet sted? Anonymkode: b71af...174 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #4 Skrevet 15. februar 2021 Har du vurdert bh-klips? https://lyko.com/no/freebra/freebra-acces-crossback-one-size-transpa?gclid=EAIaIQobChMI4Iitoa_s7gIVgqSyCh0FvAQ-EAQYAiABEgLmqvD_BwE Anonymkode: 8f5e8...034 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #5 Skrevet 15. februar 2021 Har du prøvd Wonderbra? Anonymkode: 2fbb0...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #6 Skrevet 15. februar 2021 Sjekka om du finner noen halterneck-varianter? Anonymkode: dd7ee...a95 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #7 Skrevet 15. februar 2021 Gå på en spesialbutikk og få hjelp. De har alle mulige varianter og er utrolig dyktige til å finne rett type. Anonymkode: 49cb8...d52 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #8 Skrevet 15. februar 2021 Uten stropper kan du ikke forvente godt løft når du har store, tunge pupper. Dessverre. Et tips jeg leste var å teipe brystene fast. Gå på en undertøysbutikk og spør om råd. Anonymkode: 6bf34...14b 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #9 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Uten stropper kan du ikke forvente godt løft når du har store, tunge pupper. Dessverre. Et tips jeg leste var å teipe brystene fast. Gå på en undertøysbutikk og spør om råd. Anonymkode: 6bf34...14b Stroppene skal ikke ta tunge løft, det er båndet rundt som skal. Men mange bruker feil størrelse. Anonymkode: 49cb8...d52 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #10 Skrevet 16. februar 2021 Det er nesten umulig med stroppløs og så store pupper. Jeg støtter forslaget om halterneck. Min egen erfaring er at jeg kan ta nesten enhver BH med løse stropper, gjøre den ene stroppen så lang som det går, og så bruke den som halter. Anonymkode: c1d2f...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #11 Skrevet 16. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stroppene skal ikke ta tunge løft, det er båndet rundt som skal. Men mange bruker feil størrelse. Anonymkode: 49cb8...d52 Med store tunge bryster er det umulig å finne en bh som løfter kun med stroppen rundt, da stopper man blodtilførselen, stroppene på skuldrene må faktisk hjelpe til. Anonymkode: 618ca...0d2 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #12 Skrevet 16. februar 2021 Utvid stroppene litt å fest dem i et kryss bak på ryggen. Anonymkode: 618ca...0d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå